اجرای 80 برنامه توسط کاروان خادمین حرم حضرت معصومه(س) در گلستان – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

ابوالفضل بخشیانی در گفت وگو با خبرنگار تازوما از ورود کاروان خادمین حرم حضرت معصومه (س) به استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: این کاروان در روز پنجشنبه 20 اردیبهشت وارد استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 80 برنامه طی چهار روز توسط این کاروان در استان اجرایی خواهد شد، افزود: دیدار با خانواده شهدا، حضور در بیمارستان، زندان و دیدار با استاندار گلستان از جمله برنامه های کاروان خادمین حرم حضرت معصومه (س) در استان است.

دبیر و نماینده حرم حضرت معصومه (س) در کاروان سفیران کریمه اهل بیت در استان گلستان از حضور این کاروان در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در استان خبر داد و گفت: این کاروان با شرکت در این برنامه 50 زوج جوان را با قرار دادن در زیر پرچم اهل بیت راهی خانه بخت خواهند.

وی یادآور شد: این برنامه به همت قرار گاه حضرت معصومه (س)، استانداری گلستان، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، کانون مساجد، شورای تبلیغات، هیات مهدویون و دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

بخشیانی اظهار کرد: قرار گاه حضرت معصومه (س) گلستان در ابتدای سال جاری توانست 600 نفر از دانش آموزان گلستان را به کربلای معلی اعزام کند.

وی افزود: این کاروان در روز یکشنبه 23 اردیبهشت به استقبال کاروان زیر سایه خورشید خواهد رفت و به برنامه های خود در استان پایان خواهد داد.

گفتنی است این کاروان را 10 خادم و عوامل اجرایی همراهی خواهند کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای 80 برنامه توسط کاروان خادمین حرم حضرت معصومه(س) در گلستان – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای 80 برنامه توسط کاروان خادمین حرم حضرت معصومه(س) در گلستان – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.