مدیریت

  • عمومیبازاریابی احساسی چیست و چرا مؤثر است؟

    بازاریابی احساسی چیست و چرا مؤثر است؟

    بازاریابی احساسی رویکردی قدرتمند است که با هدف برانگیختن احساسات مشخص در مخاطب، منجر به ایجاد ارتباطی عمیق‌تر با برند و در نهایت، ترغیب او به انجام عملی خاص می‌شود. این شیوه نه تنها بر تصمیم‌گیری‌های خرید تأثیر می‌گذارد، بلکه…

  • کتابخلاصه کتاب امام خمینی (ره) و مدیریت روانی جنگ تحمیلی

    خلاصه کتاب امام خمینی (ره) و مدیریت روانی جنگ تحمیلی

    خلاصه کتاب امام خمینی (ره) و مدیریت روانی جنگ تحمیلی ( نویسنده مجتبی نیک رهی، پژمان توکلی ) کتاب «امام خمینی (ره) و مدیریت روانی جنگ تحمیلی» اثر مجتبی نیک رهی و پژمان توکلی، در برگیرنده مجموعه سخنرانی ها و…