بازاریابی
-
اقتصادی
مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ در استراتژی محتوا
مزایای استفاده از اینفلوئنسرها در استراتژی بازاریابی محتوا استفاده از اینفلوئنسرها در استراتژی بازاریابی محتوا، راهی قدرتمند برای افزایش دیده شدن، اعتبار و تعامل با مخاطب است که با تولید محتوای اصیل، جذب ترافیک هدفمند و بهبود نرخ تبدیل، به…
-
اقتصادی
روانشناسی رنگ ها – راز تاثیرگذاری رنگ ها در بازاریابی
روانشناسی رنگ ها: چرا رنگ ها در بازاریابی شما اهمیت دارند؟ رنگ ها در بازاریابی اهمیتی فراتر از زیبایی شناسی دارند؛ آن ها ابزاری قدرتمند برای ارتباط ناخودآگاه با مخاطب هستند و ۹۰٪ از قضاوت های اولیه درباره یک محصول…
-
عمومی
بازاریابی احساسی چیست و چرا مؤثر است؟
بازاریابی احساسی رویکردی قدرتمند است که با هدف برانگیختن احساسات مشخص در مخاطب، منجر به ایجاد ارتباطی عمیقتر با برند و در نهایت، ترغیب او به انجام عملی خاص میشود. این شیوه نه تنها بر تصمیمگیریهای خرید تأثیر میگذارد، بلکه…