کنسرت «راز دل» با اجرای گروه همراز/ طنین موسیقی سنتی ایرانی در تالار رودکی

کنسرت «راز دل» با اجرای گروه همراز طنین موسیقی سنتی ایرانی در تالار رودکی

کنسرت راز دل با اجرای گروه همراز با اجرای قطعاتی در آواز بیات اصفهان و دستگاه همایون ۱۷ آبان ماه در تالار رودکی به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تازوما، کنسرت راز دل با اجرای گروه همراز به سرپرستی رضا قدسی روز ۱۷ آبان در تالار رودکی تهران به روی صحنه خواهد رفت.

قطعات ضربی اصفهان، ساز و آواز اصفهان، تصنیف راز دل، تصنیف دولت عشق، تصنیف چشم به راه، تکنوازی نی، تصنیف سرزمین بیکران، تکنوازی کمانچه، تصنیف عقرب زلف کجت، تکنوازی تار، چهارمضراب بیداد، تصنیف رویای مستی، ضربی قدیمی اصفهان، تصنیف نازارم، تکنوازی عود و تصنیف باران از جمله قطعاتی هستند که برای این کنسرت انتخاب شده‌اند و بصورت گروه نوازی، تصنیف و تک نوازی اجرا خواهند شد.

گروه موسیقی «همراز» با هدف حفظ، اشاعه و احیای موسیقی اصیل ایرانی در اجرای پیش رو با ترکیبی از نوازندگان ساز‌های ایرانی، قطعاتی را در آواز بیات اصفهان و دستگاه همایون اجرا می‌کنند.

در این کنسرت علی جباری پور (خواننده)، رضا قدسی (کمانچه)، فرامرز سپهری نیا (نی)، سیدعلی میرشاه ولد (سنتور)، سیدشبیر میرسنجری (تار)، حجت اله عبدلی (عود)، منصور مرادی زاده (تنبک) و پریزاد بختیاری (دف، دایره، بندیر، کاخن، هنگ درام، کوز) قطعات زیبای ایرانی را برای حضار می‌نوازند.

کنسرت گروه موسیقی «همراز» از ساعت ۲۰ شامگاه پنج شنبه ۱۷ آبان در تالار رودکی برگزار می‎شود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت آن را از سامانه ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com دریافت کنند.

گفتنی است، «راز دل» عنوان یکی از ساخته‌های استاد همایون خرم است که در این کنسرت اجرا می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنسرت «راز دل» با اجرای گروه همراز/ طنین موسیقی سنتی ایرانی در تالار رودکی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنسرت «راز دل» با اجرای گروه همراز/ طنین موسیقی سنتی ایرانی در تالار رودکی"، کلیک کنید.