حمایت ایران از مردم‌ غزه و لبنان تکلیف قانونی و انسانی است

حمایت ایران از مردم‌ غزه و لبنان تکلیف قانونی و انسانی است

تازوما/خراسان شمالی امام‌جمعه بجنورد گفت: حمایت ایران از مردم غزه و لبنان تکلیف قانونی و انسانی است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهار کرد: امروز جبهه استکبار در مقابل جبهه حق قرار گرفته، پشت سر اسرائیل تمام استکبار و پشت سر غزه تمام جبهه مقاومت است.

وی افزود: امروز پشت تمام جبهه مقاومت به نظام جمهوری اسلامی ایران و حمایت‌های ما گرم است.

حجت الاسلام نوری با تشکر از مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران و اقدامات شجاعانه آنها بیان کرد: وزیر امور خارجه ایران در روزی که خطر بمباران فرودگاه بیروت وجود داشت به لبنان سفر کرد و با حزب الله و مسئولان آن کشور مذاکره کرد و همچنین رئیس قوه مقننه نیز خود هدایت هواپیما را برعهده گرفت و در لبنان حضور یافت.

وی تاکید کرد: اما از همه مهمتر جمعه نصر و اقامت نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری دقیقاً بعد از اتفاق وعده صادق ۲ بود و این امر به معنای شجاعت، غیرت است و اینکه ملت ایران پشت سر جبهه مقاومت قرار دارد و از آن ها حمایت می کند.

امام جمعه بجنورد گفت: کشورهای اسلامی شرعا و قانونا مکلف و موظف هستند تا از غزه حمایت کنند.

وی ادامه داد: امروز برادران دینی ما در لبنان و غزه با جنایت های رژیم صهیونیستی به سختی افتاده‌اند و آنها نیازمند کمک و یاری ما هستند و درخواست داریم تا مردم هر کمکی که از دستش برمی آید یاری و ایثار کنند.

حجت الاسلام نوری در ادامه به هفته تربیت بدنی نیز اشاره و اظهار کرد: ورزش‌های قهرمانی و همگانی مورد توجه قرار گیرد و در روستاها نیز امکانات ورزشی همچون سالن های ورزشی ایجاد شود.
پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمایت ایران از مردم‌ غزه و لبنان تکلیف قانونی و انسانی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمایت ایران از مردم‌ غزه و لبنان تکلیف قانونی و انسانی است"، کلیک کنید.