استان سمنان پایلوت امنیت کشور/ رمز پیروزی در انسجام و وحدت است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

استان سمنان پایلوت امنیت کشور/ رمز پیروزی در انسجام و وحدت است - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تازوما، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنج شنبه در آئین فاخر عرشیان بی نشان (یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی و پاسداشت شهدای مدافع حرم استان سمنان) به میزبانی سالن هلال احمر سمنان بابیان اینکه امروز به برکت خون شهدا دارای امنیت پایدار هستیم، ابراز داشت: در واقع امنیت و آرامش امروز حاصل خون شهدا است.

وی بابیان اینکه خداوند متعال خریدار خون شهدا است، افزود: امروز سنگ بنای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خون پاک تمامی شهدای گرانقدر به‌ویژه شهدای جامعه امنیتی و اطلاعاتی است.

استاندار سمنان بابیان اینکه ایران در منطقه خاورمیانه و جهان دارای امنیت پایدار است، ابزار داشت: این امر از جان‌فشانی شهدا و ایثارگری فرزندان رشید این سرزمین حاصل شده است.

هاشمی بابیان اینکه سرمایه گذاران به منظور جهش تولید در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و غیره حضور دارند، تصریح کرد: امنیت حوزه اقتصادی نیز با ایثار و ایستادگی سربازان گمنام اطلاعاتی و امنیتی کشور حاصل شده است.

وی بابیان اینکه استان سمنان پایلوت وحدت و امنیت در کشور است، افزود: رمز پیروزی در برابر هر نوع دسیسه دشمن نیز همین حفظ وحدت و امنیت است که تحقق آن را مدیون سربازان گمنام و شجاع امام زمان (عج) هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استان سمنان پایلوت امنیت کشور/ رمز پیروزی در انسجام و وحدت است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استان سمنان پایلوت امنیت کشور/ رمز پیروزی در انسجام و وحدت است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.