دو ادعای عجیب درباره توافق غیرمنتظره مهدی ترابی با تراکتور

دو ادعای عجیب درباره توافق غیرمنتظره مهدی ترابی با تراکتور

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از چالش‌های پرسپولیس در نقل و انتقالات امسال مربوط به مهدی ترابی بود. ستاره ملی پوش قرمز‌ها که در چند سال اخیر یکی از بهترین‌های تیمش بود و نقش پررنگی در قهرمانی‌های پرسپولیس داشت، قراردادش به پایان رسید و شواهد نشان می‌دهد این وینگر تکنیکی در آستانه جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تراکتور قرار دارد.

ترابی که تقریبا یکی از مهره‌های بدون جانشین پرسپولیس در سال‌های اخیر بوده، توافق خوبی با تراکتوری‌ها داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فصل بعد را در این تیم بازی خواهد کرد. مشکل اصلی در ماجرای ترابی، مربوط به شایعاتی است که در مورد این بازیکن و توافق با تراکتور شنیده می‌شود. طی روز‌های اخیر عده‌ای مدعی شدند ترابی ۳ ماه قبل و دقیقا زمانی که پرسپولیس در کوران بازی‌های لیگ برتر بود، با تراکتور و مالکش به توافق رسید و به تراکتوری‌ها قول داد تا فصل آینده را در تبریز به میدان برود.

البته هر بازیکن طبق قانون فیفا می‌تواند در فاصله ۶ ماه مانده تا پایان قراردادش با تیم‌های خواهان خود مذاکره کند و حتی قرارداد رسمی ببنند، ولی اینکه این بازیکن در کوران رقابت‌های لیگ و در شرایطی که تیمش در کورس قهرمان قرار داشت اقدام به مذاکره با تراکتور کند، دور از حرفه‌ای گری است.

موضوع دوم در خصوص ترابی و توافقش با تراکتور به مبلغ قرارداد این بازیکن با سرخ‌های تبریزی است. در این خصوص شایعه شده که مهدی قراردادی یک میلیون دلاری با تراکتور بسته و نصف این مبلغ را هم به صورت نقد دریافت کرده است. با توجه به قیمت ارز در ایران، رقم قرارداد ترابی بسیار بالاست و البته او را به یکی از گران‌ترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل خواهد کرد. هرچند این دو ماجرا در مورد ترابی و جدایی اش از پرسپولیس اثبات نشده و اثبات کردنش هم تقریبا نشدنی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دو ادعای عجیب درباره توافق غیرمنتظره مهدی ترابی با تراکتور" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دو ادعای عجیب درباره توافق غیرمنتظره مهدی ترابی با تراکتور"، کلیک کنید.