گلستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات آماده است

گلستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات آماده است

به گزارش تازوما استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در برگزاری انتخابات مجلس، استان گلستان رتبه سوم نرخ مشارکت مردمی را داشته است، افزود: این مشارکت حاکی از رضایت مردم استان از خدمات دولت بوده است و با شناختی که از مردم استان دارم پیش‌بینی می‌کنم در انتخابات پیش رو نیز این حمایت از نظام به طور حتم تکرار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال رئیس جمهور فعال، پرکار، آگاه، معتقد به مبانی نظام همچون شهید رئیسی هستیم.

زنگانه با اشاره به اینکه اکنون کشور به لحاظ شرایط بین المللی در موقعیت بسیار حساس و پیچیده‌ای قرار دارد، گفت: مردم با حضور پرشور و انتخاب درست می‌توانند بسیار تأثیرگذار باشند و دیپلماسی از سر عزت کشور در ۳۳ ماه گذشته باید در آینده نیز تکرار و تقویت شود.

استاندار گلستان با بیان‌ اینکه تاکنون چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری ستادهای خود را در استان فعال کرده‌اند، گفت: تا پایان وقت امروز هم دفتر یک نامزد دیگر فعالیتش را در گلستان آغاز خواهد کرد.

وی افزود: تا این لحظه هر ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری نماینده خود را در استان معرفی کرده‌اند و چهار ستاد مرکزی هم به صورت رسمی دایر شده است و یک ستاد هم تا پایان وقت امروز فعال خواهد شد.

زنگانه با تاکید بر اینکه ستادهای انتخاباتی نامزدها و اعضای فعال در آنها باید حریم اخلاق را هم در فضای مجازی و حقیقی رعایت کنند، گفت: صحنه انتخاب باید صحنه عزت و حماسه مبتنی بر رعایت قانون و اخلاق باشد و امیدوارم هیچ تخلف و بی‌اخلاقی در این حوزه ها رخ ندهد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات‌های ایران‌ با دیگر کشورها قابل مقایسه نیست، افزود: همواره حضور پر شور مردم پای‌بندی آنان به جمهوری اسلامی را ثابت کرده است.

استاندار گلستان بیان کرد: به جایگاه قومیت‌ها در هیأت‌های اجرایی و نظارت توجه ویژه‌ای شده است و البته در انتصابات استان در بخش مدیران نیز همواره توجه ویژه‌ای به قومیت‌ها داشته‌ایم.

زنگانه از برگزاری نشست‌های نمایندگان نامزدها با اصحاب رسانه خبر داد و گفت: از فردا، نمایندگان نامزدها در استان با حضور اصحاب رسانه نشست خواهند داشت و به تشریح برنامه‌های نامزدها می‌پردازند که امید است رسانه‌ها به فرهنگ‌سازی بهتر انتخابات در جامعه کمک کنند تا شاهد انتخابات پرشور، با مشارکت بالا در استان باشیم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گلستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات آماده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گلستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات آماده است"، کلیک کنید.