پیش بینی استاندار کرمان مبنی بر افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری

پیش بینی استاندار کرمان مبنی بر افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری

تازوما/کرمان استاندار کرمان گفت: بایستی مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، هرچند فضای اجتماعی و همبستگی اجتماعی بعد از شهادت رییس جمهور به افزایش مشارکت کمک می کند و باید برای حفظ این فضا تلاش کرد.

محمدمهدی فداکار صبح امروز 10 خردادماه در همایش فرمانداران استان کرمان با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: فرمانداران در سراسر استان باید راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت انتخاباتی را به صوت جدی مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون حاشیه در استان کرمان برگزار شد، افزود: اگر تخلفاتی بوده ربطی به حوزه های انتخاباتی نداشته است.

فداکار تصریح کرد: باید همکاری و هماهنگی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم و فرمانداران با دستگاه های نظارتی و هیات نظارت انتخابات هماهنگ باشند تا مشکلات احتمالی در اسرع وقت برطرف شود.

استاندار کرمان در پایان گفت: رای دهندگان می توانند با کارت ملی یا شناسنامه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند و صندوق های اخذ رای و نیروها تا حدامکان جابه جا نشود، مگر این که ضرورتی باشد.

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی استاندار کرمان مبنی بر افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی استاندار کرمان مبنی بر افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری"، کلیک کنید.