پیام تسلیت رییس سازمان منابع طبیعی کشور در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه

پیام تسلیت رییس سازمان منابع طبیعی کشور در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش تازوما به نقل از روابط عمومی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، متن پیام دکتر عباسعلی نوبخت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُوْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدیلًا

خبر غم انگیز شهادت رییس جمهور جهادی، خدوم و محبوب مردم ایران، حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان پس از ساعت ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل ملت بزرگ ایران به ویژه جامعه جنگلبانان کشور ایجاد کرد و قلب های همه ما را به داغی بزرگ نشاند.

این خادم امام رضا (ع) که محبوب همه مردم ایران بود، تمام عمر خود را صرف خدمتگزاری به مردم نموده و همواره و در سخت ترین  شرایط برای گره گشایی مشکلات مردم از این امام مهربانی مدد می جستند و چه سعادتی بالاتر از این که مقارن با شب ولادت آن امام ریوف به اتفاق همراهان خود به دیدار امام رضا (علیه السلام) شتافته و آسمانی شدند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه جنگلبانان و منابع طبیعی کشور شهادت حضرت آیت الله رییسی – رییس جمهور محبوب و جهادی ایران – و همراهان ایشان دکتر حسین امیرعبداللهیان – وزیر فقید و  پرتلاش امور خارجه، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم – امام جمعه فقید تبریز، دکتر مالک رحمتی – استاندار فقید آذربایجان شرقی – و سایر همراهان را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)  و به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی)، بیت معظم و داغدار این عزیزان و خدمت ملت شریف ایران اسلامی و خانواده بزرگ جنگلبانان کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه دردناک علو درجات و همنشینی با اولیای الهی را مسیلت دارم .

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت رییس سازمان منابع طبیعی کشور در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت رییس سازمان منابع طبیعی کشور در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه"، کلیک کنید.