تکمیل طرح های نیمه تمام و زودبازده رویکرد شهرداری ساوه است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

تکمیل طرح های نیمه تمام و زودبازده رویکرد شهرداری ساوه است - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تازوما، علی بسطام عصر پنجشنبه در آیین معارفه شهردار ساوه، اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی از پایان عمر این شورا باقی نمانده، از این رو فرصتی برای تعریف طرح جدید و هزینه کرد نداریم بلکه اولویت تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی است.

رییس شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: از شهردار جدید انتظار می رود ضمن تعریف طرح های زود بازده، آنها ر تا پایان فعالیت این شورا عملیاتی کنند.

بسطام با بیان اینکه شهرستان ساوه با مشکلات عدیده ای مواجه است و نیازمند توجه ویژه استانداری مرکزی است، گفت: سال 1400، 50 دستگاه اتوبوس خریداری شده اما تا کنون 13و احد وارد چرخه خدمت رسانی به این شهر هستند و 20 دستگاه واگن نیز خریداری شده است اما تاکنون وارد حوزه حمل و نقل شهرداری ساوه نشده که از معاونت عمرانی استانداری مرکزی انتظار می رود این مساله را پیگیری کند.

وی افزود: مسدود شدن برخی پرونده های ماده 5 جهت تامین زمین، بحث عارضه آلایندگی واحدهای صنعتی همچنین عدم پرداخت سهم شهرداری از جرایم رانندگی از جمله مشکلات این شهر است.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرداری نزدیک به 50 میلیارد تومان برای خرید دوربین در سطح شهر هزینه کرده است اما سهم شهرداری از جرایم تا کنون به این 8 مجموعه پرداخت نشده است که این مهم نیازمند تعامل دستگاه های اجرایی مرتبط است.

به گزارش خبرنگار تازوما، در این آیین از زحمات مهدی صفا خلج سرپرست شهرداری ساوه تقدیر و رضا مصباحی به عنوان شهردار ساوه معرفی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکمیل طرح های نیمه تمام و زودبازده رویکرد شهرداری ساوه است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکمیل طرح های نیمه تمام و زودبازده رویکرد شهرداری ساوه است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.