امدادرسانی هلال احمر به بیش از 63 هزار نفر در نوروز 1403

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 63 هزار نفر در نوروز 1403

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از 63 هزار نفر در طول اجرای طرح نوروزی 1403 خبر داد.

بابک محمودی در گفت وگو با تازوما، درباره جزییات اقدامات انجام شده از سوی سازمان امداد و نجات در طرح نوروزی 1403 گفت: طرح نوروزی سازمان امداد و نجات در جاده های کشور از 24 اسفندماه در سراسر کشور آغاز شده و تا 17 فروردین ماه ادامه داشت. در این مدت نیز در مجموع 45 هزار و 834 تماس عملیاتی با سامانه 112 جمعیت هلال احمر برقرار شد. همانطور که می دانید این سامانه جزو معدود سامانه های امدادی در کشور است که بدون سیمکارت هم امکان تماس با آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر در مجموع به 63 هزار و پنج نفر در ایام طرح نوروزی امدادرسانی کردند. گفت: همچنین در این مدت چهار هزار و 370 مورد عملیات و اقدامات خدماتی از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شد که 2525 مورد آن عملیات امدادی بوده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: از مجموع عملیات های امدادی انجام شده 1622 نفر مربوط به حوادث جاده ای و مابقی مربوط به دیگر ماموریت ها بوده است. در 269 مورد از این ماموریت ها نیز عملیات رهاسازی خود با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام شده است. همانطور که می دانید عملیات رهاسازی جزو عملیات های حساس و دشوار امداد و نجات است.

محمودی همچنین از درمان 5257 نفر از آسیب دیدگان حوادث اعلامی به هلال احمر در محل خبر داد و گفت: 1567 نفر نیز به وسیله آمبولانس های جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین 3931 نفر هم اسکان اضطر

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی هلال احمر به بیش از 63 هزار نفر در نوروز 1403" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی هلال احمر به بیش از 63 هزار نفر در نوروز 1403"، کلیک کنید.