ابلاغ برنامه راهبردی 1403 دانشگاه علمی کاربردی به واحدهای استانی

ابلاغ برنامه راهبردی 1403 دانشگاه علمی کاربردی به واحدهای استانی

سرپرست دفتر هماهنگی امور واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: برنامه راهبردی 1403 دانشگاه جامع علمی کاربردی در قالب سنجه های عملیاتی به استان ها ابلاغ می شود.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری تازوما، محمد فتحی سرپرست دفتر هماهنگی امور واحد های استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور برخط، در کارگاه آموزشی توانمندسازی سرپرستان جدید مراکز آموزشی این استان با اشاره به اهم فعالیت های دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تاکید مسیولین دانشگاه، بر کیفی سازی آموزش هاست به گونه ای که دانشجویان و دانش آموختگان به مبلغان ما تبدیل شوند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور واحد های استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: یکی از عواملی که باعث کیفی سازی آموزش ها می شود فعال و پویا بودن انجمن های علمی به عنوان یک نهاد مستقل، برای انجام فعالیت های علمی و پژوهشی در بدنه دانشجویی است.

وی افزود: مدرسان نیز به عنوان سفیران دانشگاه تاثیر مستقیم بر کیفیت خروجی دانشگاه دارند و از این رو نظارت بر محتوای درسی ارایه شده و مطابق با سرفصل ها، بررسی وجود طرح درس در فرآیند آموزش، به کارگیری مدرسین خبره و متخصص در کارگاه های مهارتی و عملی از وظایف مهم روسای مراکز آموزشی است.

فتحی در خاتمه گفت: برنامه راهبردی 1403 دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در قالب سنجه های عملیاتی به استان ها ابلاغ می شود که انتظار می رود این سنجه ها توسط واحد های استانی در جلسات شورای تعامل و تبادل نظر روسای مراکز تبیین و عملیاتی شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ابلاغ برنامه راهبردی 1403 دانشگاه علمی کاربردی به واحدهای استانی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ابلاغ برنامه راهبردی 1403 دانشگاه علمی کاربردی به واحدهای استانی"، کلیک کنید.