قیمت سکه به صعود خود ادامه می دهد

قیمت سکه به صعود خود ادامه می دهد

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (سه شنبه، پانزدهم اسفند) بازار طلای تهران با 908 هزار تومان افزایش به 36 میلیون و 459 هزار تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری تازوما، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با 908هزار تومان کاهش نسبت به روزکاری گذشته دوشنبه، چهاردهم اسفند)، 36 میلیون و 459 هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم هم با یک میلیون و 100 هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 34 میلیون و ده هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار تهران امروز 20 میلیون و 40 هزار تومان و ربع سکه با 600 هزار تومان افزایش، 13 میلیون و 350 هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز با 150 هزار تومان افزایش قیمت نسبت به دوشنبه گذشته، 6 میلیون و 450 هزار تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری در بازار طلای تهران 3 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته 18 هزار تومان افزایش را تجربه کرد.

نرخ هر انس طلا در بازار های جهانی نیز با 8 دلار افزایش به 2 هزار و 125 دلار رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت سکه به صعود خود ادامه می دهد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت سکه به صعود خود ادامه می دهد"، کلیک کنید.