شناسایی 260 خانه پلاک قرمز در تهران/ جابجایی پلاک، ترفندی برای فک پلمب

توکلی زاده در گفت وگو با تازوما خبر داد؛

شناسایی 260 خانه پلاک قرمز در تهران جابجایی پلاک، ترفندی برای فک پلمب

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: آمار خانه های پلاک قرمز را شهرداری تهران، بسیج محلات و سرکلانتر ها با یکدیگر استخراج کرده و در حال حاضر حدود 260 خانه پلاک قرمز در شهر تهران وجود دارد.

محمدامین توکلی زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری تازوما، اظهار کرد: وقتی که برای پاکسازی پاتوق ها و ساماندهی خیابان ها و محلات از وجود معتادان متجاهر اقدام می شود، بسیاری از این افراد به سمت خانه هایی می روند که اصطلاحا به آنها پلاک قرمز گفته می شود.

وی تصریح کرد: آمار خانه های پلاک قرمز را شهرداری تهران، بسیج محلات و سرکلانتر ها با یکدیگر استخراج کرده و در حال حاضر حدود 260 خانه پلاک قرمز در شهر تهران وجود دارد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با تحقیقاتی که توسط 3 مجموعه فوق تا کنون انجام داده اند، خانه های پلاک قرمز در شهر تهران شناسایی و به طور مشخص نشان گذاری شده اند و قوه قضاییه هم در این مورد پای کار آمده است.

توکلی زاده همچنین یادآور شد: با همکاری و دستور مستقیم قوه قضاییه خانه های پلاک قرمز پلمپ می شوند و با صاحبان این خانه ها چه مالک و چه مستاجر در چهارچوب قانون برخورد صورت می گیرد.

وی در ادامه به باز شدن مجدد برخی از خانه های پلاک قرمز شهر تهران بعد از پلمپ اشاره و تاکید کرد: ما می دانیم که برخی از این خانه ها پس از اینکه با دستور قضایی پلمپ و بسته شده بودند، دوباره مجددا باز می شوند.

شناسایی 260 خانه پلاک قرمز در تهران/کندن و جابجایی پلاک، ترفند ساکنان خانه های بسته شده برای فک پلمپ

کندن و جابجایی پلاک، ترفند ساکنان خانه های پلاک قرمز برای فک پلمب!

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: برخی از مالکان و مستاجران خانه های پلاک قرمز هم با جا به جا کردن و کندن پلاک خانه و جایگزینی آن با یک پلاک دیگر برای باز کردن دوباره خانه پلمب شده اقدام می کنند.

توکلی زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر در رصد و شناسایی خانه های پلاک قرمز دقیق تر می شویم و اطلاعات را در اختیار نیروی انتظامی قرار می دهیم و آنها را از جزییات این خانه ها مطلع کرده و از اطلاعات و گزارش های مردمی هم در این خصوص استفاده می کنیم.

وی تاکید کرد: خانه های پلاک قرمز محل تولید و گسترش آسیب های اجتماعی و به ویژه اعتیاد هستند و با روند فعلی اقدامات قوه قضاییه، شهرداری تهران و نیروی انتظامی سعی در پلمپ این خانه های پر خطر و جلوگیری از افزایش حجم آسیب های اجتماعی در محلات آسیب خیز را مد نظر داریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شناسایی 260 خانه پلاک قرمز در تهران/ جابجایی پلاک، ترفندی برای فک پلمب" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شناسایی 260 خانه پلاک قرمز در تهران/ جابجایی پلاک، ترفندی برای فک پلمب"، کلیک کنید.