جبلی: در همه حوزه های انتخابیه بین نامزدها مناظره خواهیم داشت/ ضبط مناظره ها از امروز آغاز می شود

جبلی: در همه حوزه های انتخابیه بین نامزدها مناظره خواهیم داشت ضبط مناظره ها از امروز آغاز می شود

رییس سازمان صداوسیما گفت: در این چند روز ویدیو های 20 دقیقه ای نامزد ها را دریافت می کنیم و این مهلت هم تمدید شده است همچنین تلاش می کنیم در تمامی حوزه های انتخابیه بین نامزد ها مناظره داشته باشیم که ضبط این مناظره ها از امروز آغاز می شود.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری تازوما؛ پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه 22 بهمن 1402) در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در رابطه با برنامه های صداوسیما برای انتخابات و همچنین نامزد ها اظهار کرد: برای تمام نامزد ها پیامک ارسال شده است و راهنمایی شدند که چگونه هم از امکانات شبکه های 200 گانه انتخابات و هم ظرفیت تلوبیون استفاده بکنند.

جبلی ادامه داد: تقریباً روزانه با همه نامزد ها به صورت پیامکی در ارتباط هستیم و تمام اطلاعات لازم به آنها داده شده است. تا الان نزدیک 4 هزار نامزد درخواست کردند تا از امکانات صداوسیما استفاده بکنند.

رییس سازمان صداوسیما بیان کرد: در این چند روز ویدیو های 20 دقیقه ای نامزد ها را دریافت می کنیم و این مهلت هم تمدید شده است همچنین تلاش می کنیم در تمامی حوزه های انتخابیه بین نامزد ها مناظره داشته باشیم که ضبط این مناظره ها از امروز آغاز می شود.

وی افزود: ما همیشه صداوسیما را برای پایتخت و شهر های بزرگ استفاده کرده بودیم؛ الان صدا و سیما به سمت حوزه های انتخابیه، شهرستان ها و روستا ها حرکت می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جبلی: در همه حوزه های انتخابیه بین نامزدها مناظره خواهیم داشت/ ضبط مناظره ها از امروز آغاز می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جبلی: در همه حوزه های انتخابیه بین نامزدها مناظره خواهیم داشت/ ضبط مناظره ها از امروز آغاز می شود"، کلیک کنید.