گسترش همکاری‌های دانشگاه آزاد با نیروگاه هسته‌ای بوشهر

گسترش همکاری‌های دانشگاه آزاد با نیروگاه هسته‌ای بوشهر

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر از گسترش همکاری‌های این دانشگاه با نیروگاه هسته‌ای بوشهر در قالب طرح‌های برون دانشگاهی خبر داد.

عبدالرحیم پذیرا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تازوما از گسترش همکاری‌های این دانشگاه با مجموعه صنعتی و اقتصادی عسلویه و نیروگاه هسته‌ای بوشهر در قالب طرح‌های برون دانشگاهی با برگزاری چهار دوره آموزشی خبر داد و با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های تخصصی و آموزشی اظهار کرد: ارتباط صنایع با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها از موضوعات کلیدی است که در سنوات اخیر همواره مورد تأکید بوده؛ چراکه آموزش‌های مناسب، موجب افزایش کیفیت، تولید و بهره‌وری در بخش‌های صنعتی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دنیای امروز دنیای آموزش و پژوهش و ارتباط آن با صنعت و جامعه است، اضافه کرد: بی‌شک پیوند دانشگاه و صنعت یکی از اثرگذارترین راه‌های رسیدن به توسعه اقتصادی و اجتماعی است. آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه، دوره‌های فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی در صنعت، دوره‌های پسادکتری و بسیاری موارد دیگر می‌توانند ابزار مناسبی برای هم‌افزایی دانشگاه با مراکز اجرایی برای رفع مشکلات و بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور باشند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با بیان اینکه همکاری‌ها و تعاملات گسترده‌ای در عرصه‌ها و بستر‌های مختلف میان دانشگاه آزاد اسلامی و قطب اقتصاد و انرژی کشور و نیروگاه هسته‌ای برقرار شده، عنوان کرد: در این راستای دوره‌های تخصصی و آموزشی نرم‌افزار ARS-GIS، دوره کاربرد نرم‌افزار‌ها در آزمایشگاه‌های شیمی توسط عضو هیئت علمی واحد بوشهر و به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برای کارشناسان این مجموعه به مدت چهار روز و دوره‌های آموزشی تجزیه آماری و دوره مهارت‌های HSE با نیروگاه هسته‌ای بوشهر برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گسترش همکاری‌های دانشگاه آزاد با نیروگاه هسته‌ای بوشهر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گسترش همکاری‌های دانشگاه آزاد با نیروگاه هسته‌ای بوشهر"، کلیک کنید.