کشتارگاه صنعتی ایلام به شهرداری واگذار شود

کشتارگاه صنعتی ایلام به شهرداری واگذار شود

تازوما/ایلام معاون امور اقتصادی استاندار ایلام خواستار واگذاری کشتارگاه صنعتی به شهرداری ایلام طبق قانون شد.

دکتر «شهریار عباسی» امروز یکشنبه 6 خردادماه 1403، در نشست تعیین تکلیف کشتارگاه صنعتی ایلام، با بیان این مطلب که طبق قانون شهرداریی ها مسیول کشتارگاه ها هستند، اظهار کرد: موضوع کشتارگاه صنعتی دام ایلام یک مسیله چندین ساله است که با تدبیر استاندار محترم و خلع ید سرمایه گذار قبلی، سازمان خصوصی سازی متولی کشتارگاه در استان شد و بازگشت کشتارگاه به استان عامل فسادستیزی در استان بوده است.

 وی بیان کرد: طبق قانون شهرداری ها متولی امور کشتارگاه ها هستند و بر این اساس پیشنهاد می شود با هدف احیای اشتغال پایدار و تامین گوشت بهداشتی شهروندان و تنظیم بازار، کشتارگاه ایلام به شهرداری واگذار گردد تا این واحد بزرگ صنعتی استان دوباره فعال شود.

 معاون اقتصادی استانداری ایلام گفت: بررسی های لازم در زمینه واگذاری کشتارگاه به شهرداری ایلام صورت گرفته و نتیجه آن در سریع ترین زمان ممکن به استانداری ابلاغ شود.

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشتارگاه صنعتی ایلام به شهرداری واگذار شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشتارگاه صنعتی ایلام به شهرداری واگذار شود"، کلیک کنید.