کاربرد و مزایا اتصالات توپی برزیل

اتصالات اجزایی هستند که به ما کمک می کنند جهت لوله را تغییر دهیم، از لوله انشعاب بگیریم، سایز لوله را تغییر دهیم، تجهیزات مختلف را به لوله متصل کنیم، مسیر لوله را ببندیم و… . در واقع می توان گفت که اتصالات مکمل لوله ها بوده و بدون آنها یک خط لوله کشی معنا نداشت و ساخته نمی شد. انواع گوناگونی دارند از جمله ، ، اتصالات گالوانیزه، و…. که ما در این بخش به معرفی اجمالی می پردازیم:

اتصالات دنده ای گالوانیزه

لوله و اتصالات گالوانیزه یکی از پرکاربردترین لوله ها و اتصالات درصنعت و ساختمان سازی بشمار می روند. این لوله و اتصالات به دلیل آبکاری که از فلز روی (Zn) بر روی سطحشان وجود دارد، در مقابل خوردگی مقاوم بوده و در محیط های مرطوب و اسیدی بیشتر دوام می آورند و کارایی بهتری دارند. از بزرگترین مزیت های لوله و اتصالات گالوانیزه مقاومت بیشترشان در برابر زنگ زدگی در مقایسه با اتصالات سیاه و مسی می باشد. اتصالات گالوانیزه دارای هزینه تولید کمتری مخصوصا نسبت به اتصالات مانیسمان بوده و بهترین گزینه برای خطوط آبرسانی ساختمان ها و مصارف بهداشتی می باشند.

کاربرد و مزایا اتصالات توپی برزیل< />همانطور که در مقاله ، بطور کامل توضیح دادیم لوله های گالوانیزه دارای آرایش ابتدایی و انتهایی رزوه دار هستند. حال برای اینکه بتوان این اتصالات را به متصل کرد، بطبع اتصالات گالوانیزه هم باید دارای انتهایی رزوه دار باشند. از مزایای اتصال رزوه ای می توان به سهولت در اتصال، باز و بسته کردن، تعمیر و نگه داری راحت تر تجهیزات و خطوط لوله کشی اشاره کرد. اتصالات گالوانیزه به دو صورت روپیچ و توپیچ موجود تولید شده و در بازار موجود می باشند.

همانطور که از نام آن مشخص می باشد یک نوع اتصال آبکاری شده از جنس چدن است و بعد از آبکاری گرم به صورت اتصالات دنده ای گالوانیزه فشارقوی و معمولی تولید میگردد. این اتصالات ساخت کشور برزیل بوده و به همین علت به آنها اتصالات گالوانیزه برزیل هم می گویند. اتصالات توپی برزیل از نظر ریخته گری و کیفیت ساخت مدل بسیار مرغوب و درجه یکی است ولی همین مطلب باعث می شود که از سایر همتاهای خود در بازار قیمت بالاتر و کیفیت بیشتری داشته باشد.برای دریافت لیست قیمت اتصالات توپی برزیل با شماره های درج شده در انتهای نوشته تماس بگیرید.

استاندارد ساخت اتصالات گالوانیزه توپی برزیل

کاربرد و مزایا اتصالات توپی برزیل

سبد کالایی اتصالات گالوانیزه توپی برزیل

  • زانو گالوانیزه:

برای تغییر جهت جریان به صورت 90 درجه و 45 درجه از زانو گالوانیزه استفاده می شود. زانو گالوانیزه توپی برزیل به صورت مادگی تولید می شود (هر دو سمت زانو گالوانیزه از داخل دنده می شود).

  • سه راهی گالوانیزه:

برای انشعاب گرفتن از لوله گالوانیزه می توان از سه راهی استفاده کرد. سه راهی گالوانیزه به دو دسته سه راهی مساوی ( سایز ورودی، خروجی و انشعاب مساوی است) و سه راهی تبدیلی (سایز انشعاب از سایز ورودی و خروجی کمتر است) تقسیم بندی می شود. سه راهی گالوانیزه برزیل همانند زانو گالوانیزه به صورت مادگی دنده خورده است.

  • تبدیل گالوانیزه:

برای تغییر سایز در مسیر لوله کشی از تبدیل های گالوانیزه استفاده می شود. تبدیل گالوانیزه به صورت یک طرف از داخل دنده (مادگی) و یک طرف از بیرون دنده (نری) می باشد.

  • مهره ماسوره گالوانیزه:

یکی از مهمترین و حیاتی ترین اقلام اتصالات گالوانیزه مهره ماسوره می باشد. به دلیل اهمیت آب بندی در مهره ماسوره ها توجه زیادی به این اتصال می شود. وظیفه مهره ماسوره ایجاد فاصله بین خطوط برای باز کردن راحت اقلام لوله کشی می باشد.

  • در پوش گالوانیزه:

برای بست انهای خط لوله گالوانیزه از درپوش استفاده می شود. درپوش های گالوانیزه به صورت توپیچ بوده و از داخل دنده می خورد . لیست قیمت اتصالات توپی برزیل در سایت موجود می باشد.

  • مغزی گالوانیزه:

مغزی گالوانیزه برزیل اتصالی است که وظیفه آن تبدیل اتصالات نر و ماده به یکدیگر می باشد

سایت ما به عنوان نمایندگی اتصالات گالوانیزه توپی برزیل توزیع کننده محصولات توپی برزیل در همه سایزها بوده و آماده همکاری با پروژه های شما می باشد. برای مشاهده به سایت ما مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش در سال  1403می توانید با شماره  09128354940 و 09122801103 تماس بگیرید .
 یا لیست اقلام مورد درخواست خود را از طریق یا به شماره ارسال کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاربرد و مزایا اتصالات توپی برزیل" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاربرد و مزایا اتصالات توپی برزیل"، کلیک کنید.