چرا باید از کرم لاکچری کوین استفاده کنید ؟

کرم لاکچری کوین با تغذیه پوست و تامین ویتامین C مورد نیاز، از پیری پوست جلوگیری می کند. بهبود زخم های پوستی: ویتامین C باعث بهبود انواع زخم های پوستی می شود و در ترمیم و کاهش اثرات سوختگی پوست نقش مهمی دارد. کاهش زبری پوست: مصرف کرم روز لاکچری کوین می تواند به کاهش زبری پوست کمک کند و باعث روشن شدن خفیف پوست می شود

 چرا باید از کرم لاکچری کوین استفاده کنید ؟

قیمت کرم روز و شب لاکچری کوین

قیمت کرم روز و شب لاکچری کوین ، محصولی بی نظیر از برند لاکچری کوین فرانسه است که با بهره گیری از ترکیبات پیشرفته و موثر، به جوانسازی و شادابی پوست کمک می کند. این کرم با قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.کرم روز و شب لاکچری کوین، با اصالت و کیفیت بی نظیر خود، بهترین انتخاب برای مراقبت از پوست شما هستند. ما با افتخار اعلام می کنیم که محصولاتی که ارایه می دهیم، اصلی و از تامین کننده اصلی است.

مشتریان عزیز ما از طریق ما می توانند با قیمتی منصفانه، به سادگی بهترین قیمت کرم شب روز لاکچری کوین را تهیه کنند.ما به رسمیت اعلام می کنیم که با تاکید بر کیفیت، قیمت های ما بهترین قیمت را برای محصولات ارایه شده به شما ارایه می دهند. با تمرکز بر رضایت مشتریان و اعتماد آن ها، از اینکه محصولات ما از جنبه های کیفیتی و قیمتی تایید شده اند، اطمینان حاصل کنید

کرم روز و شب لاکچری کوین اصل

کرم شب و روز لاکچری کوین دو کرم جدا از هم هستند. این کرم ها یکی از محصولات لاکچری کوین که طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد.کارشناسان زیبایی توصیه می کنند که در زمان استفاده از کرم شب وکرم پودر لاکچری کوین، بصورت مرتب از کرم روز لاکچری کوین هم استفاده گردد. توالی استفاده از این دو کرم در شب و روز تاثیر بسزایی در ترمیم و تامین مواد مغذی و سلامت پوست دارد.

کرم لاکچری کوین فرانسوی

برند لاکچری کوین  یک برند کاملا ایرانیست. اما این برند در منطقه آزاد ارس تولید میشود و تمامی متریال و مواد اولیه از بهترین نقاط دنیا تامین میشود. همچنین کیفیت ساخت محصولات لاکچری کوین تحت لیسانس فرانسه تولید و عرضه میشود. از این بابت این برند به لاکچری کوین فرانسوی نیز شهرت دارد

کرم روز و شب لاکچری کوین اصل

کرم شب و روز لاکچری کوین دو کرم جدا از هم هستند. این کرم ها یکی از محصولات لاکچری کوین که طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد.کارشناسان زیبایی توصیه می کنند که در زمان استفاده از کرم شب، بصورت مرتب از کرم روز لاکچری کوین هم استفاده گردد. توالی استفاده از این دو کرم در شب و روز تاثیر بسزایی در ترمیم و تامین مواد مغذی و سلامت پوست دارد.

بهترین کرم روز و شب ایرانی

همانطور که در بالا اشاره کردیم لاکچری کوین یک برند کاملا ایرانی است. این درحالیست که کیفت این کرم روز و کرم شب ایرانی با رقبای خارجی خود نه تنها کمتر نیست بلکه کیفیت بسیار بالاتری دارد. همچنین تمامی محصولات لاکچری کوین تاییده وزارت بهداشت را دارد.

خواص کرم روز لاکچری کوین

کرم روز لاکچری کوین به دلیل وجود کیوتن و ویتامین E ، در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از پیری زودرس، تاثیر بسزایی دارد. این کرم سرشار از مواد مغذی با عملکردی بالا باعث صاف و سفت شدن (تحریک ساخت کلاژن – الاستین) پوست میشود.

با استفاده مداوم روزانه شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوستتان هستید و پوست شما شاداب تر می شود.کرم های روز را بعد از شستشوی صورت در ابتدای صبح توصیه می شود که حتماً استفاده شود. همچنین کرم روز را میتوان به عنوان یک لایه زیرین قبل از آرایش لحاظ کرد.برای از بین بردن منافذ بزرگ مناسب است.

خواص کرم شب لاکچری کوین

کرم شب لاکچری کوین دارای ترکیباتی است که پوست را به طور کامل نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین E موجود در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از کک و مک پیری زودرس تاثیر بسزایی دارد.این کرم باعث افزایش استحکام پوست شده و با سفت کردن پوست نشاط جوانی آن را حفظ می کند.

برخی ترکیبات این کرم می تواند در درمان جوشهای سرسفید و سرسیاه و گرفتگی منافذ موثر باشد.

تاثیر کرم روز و شب لاکچری کوین در کنار هم

با توجه به اینکه کرم شب و روز لاکچری کوین هرکدام خواص خاص خودشان را دارند اما استفاده متوالی این دو کرم درکنار هم باعث از بین رفتن لک و تیرگی صورت میشود.استفاده از این دو کرم موجب سفت شدن پوست صورت و رفع چروک و افتادگی صورت میشود.جوش صورت و وجود منافذ باز روی پوست میتواند بسیار ازار دهنده باشد. شما با مصرف کرم شب و روز لاکچری کوین به طور کلی این مشکل را درمان می کنید

تفاوت کرم روز و شب لاکچری کوین :

لاکچری کوین کرمی با فرمولاسیون قوی و قدرتمند مناسب استفاده در شب تولید کرده تا از ساعات شب برای بازسازی و ترمیم پوست بهره بجوید. شب ها به دلیل عدم وجود لایه آرایش روی صورت ، پوست شروع به بازسازی و تغذیه خودش می کند واین زمان بهترین ساعت برای استفاده از محصولات مراقبت پوستی نظیر کرم شب لاکچری کوین است. زیرا که در شب خاصیت جذب مواد و توسط پوست بیشتر می شود.

این کرم تمام خواص و مزایای کرم روز را در بر دارد اما حاوی مواد مغذی بیشتر، پاکسازی قوی تر ، جوان سازی بالا تر و ترمیم بیشتری است تا از ساعات شب بهترین استفاده را برای ساختن یک پوست ایده آل داشته باشد.ویتامین E ، ویتامین C و آنتی اکسیدان های گنجانده شده در فرمولاسیون غنی این کرم در طول شب تمام خواص خود را بهپوست می رساند تا صبح که از خواب بیدار می شوید پوست شما را به مرحله بالاتری از احیا و تغذیه و ترمیم برساند.استفاده هر شب از این کرم کک و مک را حذف می کند، کیوتن و ویتامین E را به پوستتان رسانده و آن را لطیف و درخشان می کند.

ترکیبات کرم روز لاکچری کوین :

_ ویتامین E : محبوب ترین ویتامین برای بهبود سلامت و زیبایی پوست. دارای خواص جوانساز و دارای آنتی اکسیدان. این ویتامین با نفوذ به دیواره های سلول از سلول دربرابر از بین رفتن و پیری محافظت می کند.

_ ویتامین C : التیام بخش و بهبود دهنده زخم ها و ناهمواری های پوستی و التهابات پوستی مثل جوش سر سفید ، جوش سر سیاه و آکنه.

_ گلیسیرین : پوست شما را هیدارته میکند و در برابر خشکی مقاوم می سازد. سموم و مواد شیمایی را دفع می کند.

_ رتینول : کلاژن سازی را افزایش می دهد و موجب جوانی و  رفع خطوط صورت می شود. ضایعات و التهابات پوست را درمان می کند.

_ دایمتیکون : منافذ پوست را می بندد و ترکیبی ایده آلی است برای از بین بردن خارش ، خشکی ، سوزش و درمان ناهمواریهای پوست در پوست های حساس و دارای استعداد جوش.

_ اسید استیاریک : نرم و لطف کننده پوست، از بین برنده آلودگی ها و چربی های مولد جوش و آکنه. دارای خواص ضد باکتریال قوی.

 نحوه مصرف کرم روز لاکچری کوین :

قبل از استفاده، پوست خود را با یک پاک کننده مناسب مثل ژل شست و شوی صورت بشویید و بعد از سرم منافذ باز استفاده کنید و سپس لایه نازکی از کرم روز را روی صورت خود پخش کنید و تا 1 دقیقه بعد ماساژ دهید تا جذب پوست گردد. این کار را روزانه تکرار کنید تا بعد از 4 هفته دگرگونی و بهبود پوست خود را به وضوح ببینید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " چرا باید از کرم لاکچری کوین استفاده کنید ؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " چرا باید از کرم لاکچری کوین استفاده کنید ؟"، کلیک کنید.