پیش‌بینی کسب رتبه برتر هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌شرقی در کشور

موسوی مطرح کرد؛

پیش‌بینی کسب رتبه برتر هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌شرقی در کشور

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا پیش‌بینی کرد که هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌شرقی رتبه برتر را در سطح کشور کسب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تازوما، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌شرقی با حضور حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به‌عنوان رئیس مجمع و سیدمحسن موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به‌عنوان نایب رئیس مجمع در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد که پس از رأی‌گیری سعید جعفری نامور با کسب ۱۹ رأی از ۱۹ رأی مأخوزه به‌مدت چهار سال به‌عنوان رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌شرقی باقی ماند.

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا در این جلسه گفت: بازخورد‌هایی که در چهار سال گذشته از استان آذربایجان‌شرقی دریافت کردیم مثبت بود.

موسوی افزود: با توجه به حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی از هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌شرقی و ظرفیت‌های بالای استان پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده شاهد کسب رتبه برتر این هیئت در کشور باشیم.

وی متذکر شد: آمادگی برای تأسیس سالن ویژه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در استان آذربایجان‌شرقی وجود دارد و تلاش می‌کنیم این سالن را برای حمایت از ورزشکاران ایجاد کنیم.

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا بیان کرد: با توجه به امکانات، توانمندی و  ظرفیت بالای مشارکت و همراهی در استان آذربایجان‌شرقی، فدراسیون توجه ویژه‌ای به این استان دارد و شاهد میزبانی این استان از رویداد‌ها و مسابقات مختلف خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی هم در این مجمع گفت: رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا به همراه هیئت رئیسه تلاش قابل قبولی کردند و از تمامی این اعضا تشکر می‌کنم.

ستوده‌نژاد متذکر شد: امیدوارم هیئت‌های تمام شهرستان‌ها در استان آذربایجان‌شرقی به کمک اداره‌کل ورزش و جوانان استان فعال شود تا ورزشکاران و ورزش‌دوستان را جذب کنند.

وی یادآور شد: امیدوارم کنار ورزش قهرمانی موضوع همگانی را هم پیگیری کنند؛ چراکه حوزه همگانی اهمیت بسیار زیادی دارد.

منتخب مجمع برای دور جدید چهار ساله هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا از همراهی و مشارکت اعضاء مجمع متشکل از نمایندگان حقوقی، نمایندگان ورزشکاران، داوران، مربیان و روسای هیئت شهرستان‌ها قدردانی کرد و مدیران انجمن‌های حمایتی و رؤسای کمیته‌های تخصصی را بازو‌های توانمند هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء استان آذربایجان‌شرقی معرفی کرد.

نامور مطرح کرد: تمامی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا در چهار سال اخیر به همت ارکان اصلی هیئت، پیشکسوتان، داوران، مربیان و ورزشکاران پرتلاش و مسئولان انجمن‌های حمایتی و درمانی بود که کنار حمایت و همراهی مدیران ارشد، مدیران جهادی و پرتلاش ورزشی استان و شهرستان تبریز به دست آمده، امیدوارم با رأی اعتماد اعضای مجمع به اینجانب برای تصدی ریاست هیئت در چهار سال آینده بتوانم طبق هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی انجام شده با کمک و مشارکت اعضای هیئت‌رئیسه برنامه‌های ارائه شده در مجمع را اجرایی و از انجام هدفمند آن سربلند بیرون آیم.

به گزارش تازوما، در پایان این نشست از همراهی، حمایت و مشارکت مدیران انجمن‌های حمایتی و درمانی استان آذربایجان‌شرقی و رؤسای کمیته‌های تخصصی ام.اس، کلیوی، دیابت، هموفیلی و تالاسمی و دبیرکل فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا با اهدا لوح سپاس از سوی ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و نامور رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای این استان تجلیل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش‌بینی کسب رتبه برتر هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌شرقی در کشور" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش‌بینی کسب رتبه برتر هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌شرقی در کشور"، کلیک کنید.