پیاده روی اربعین بزرگترین حرکت مذهبی، سیاسی جهان است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

پیاده روی اربعین بزرگترین حرکت مذهبی، سیاسی جهان است - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تازوما، امیرحسین شفیعی روز شنبه در نشستی با فرماندار اشنویه و اعضای شورای تأمین این شهرستان با تسلیت اربعین سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به تبیین اهمیت پیاده روی بزرگ اربعین پرداخت و گفت: پیاده‌روی اربعین بزرگترین حرکت مذهبی- سیاسی جهان است.

وی افزود: پس از هزار و اندی سال، جهان شاهد برافراشته شدن بیش از پیش پرچم اسلام است که پرچمدار آن، نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امیر شفیعی مهمترین دستاورد حرکت اربعین را گسترش و نهادینه شدن معنویات در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: آنچه جامعه ما بیش از گذشته به آن احتیاج دارد و مبنای قیام عاشورا بوده، گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بوده که بنیادی‌ترین اصول انسانی است.

فرمانده ارتش شمال‌غرب کشور بیان کرد: تبعیت از فرامین ارزشمند رهبر معظم انقلاب تداوم راه شهدا و اتحاد و همدلی مهمترین عامل ناکامی دشمنان و اقتدار نظام است.

امیر شفیعی اتحاد و انسجام نیروهای مسلح را موجب تحکیم امنیت منطقه و شکست بدخواهان و دشمنان نظام عنوان کرد.

فرماندار اشنویه در این نشست ضمن تبریک هفته دولت و فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گزارشی از وضعیت اجتماعی، فرهنگی خدمات‌رسانی دولت، اقتصادی، و سایر حوزه‌ها را تشریح کرد.

سید علی ترابی گفت: در چند سال گذشته اقدامات شایسته‌ای در حوزه‌های مختلف در این شهرستان در راستای توسعه عمران و آبادانی صورت گرفته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیاده روی اربعین بزرگترین حرکت مذهبی، سیاسی جهان است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیاده روی اربعین بزرگترین حرکت مذهبی، سیاسی جهان است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.