پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در 7 استان

پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در 7 استان

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در 7 استان، تاکنون به 2440 نفر از مراجعه کنندگان به پایگاه های درمانی و امدادی هلال احمر خدمات امدادی و درمانی ارایه شده است.

به گزارش تازوما و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ یعقوب سلیمانی گفت: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت 9 صبح امروز، 1687 نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه ها، اتوبوس آمبولانس ها و تیم های امدادی و درمانی هلال احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره مند شده اند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران 82 نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به 268 نفر خدمات درمان سرپایی و 1337 نفر خدمات سلامت محور  ارایه شد.

ـ ساعت: 10 صبح

وی گفت: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت 10 صبح امروز، 2232 نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه ها، اتوبوس آمبولانس ها و تیم های امدادی و درمانی هلال احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره مند شده اند.

سلیمانی ادامه داد: امدادگران 82 نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به 482 نفر خدمات درمان سرپایی و 1682 نفر خدمات سلامت محور  ارایه شد.

ـ ساعت: 11 صبح

سلیمانی افزود: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت 11 صبح امروز، در 7 استان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، قم، اصفهان، زنجان و آذربایجان شرقی، به 2440 نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه ها، اتوبوس آمبولانس ها و تیم های امدادی و درمانی هلال احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره مند شده اند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران 82 نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به 482 نفر خدمات درمان سرپایی و 1888 نفر خدمات سلامت محور  ارایه شد.

ـ ساعت: 12 ظهر

سلیمانی اظهار کرد: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت 11 صبح امروز، در 7 استان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، قم، اصفهان، زنجان و آذربایجان شرقی، به 2443 نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه ها، اتوبوس آمبولانس ها و تیم های امدادی و درمانی هلال احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره مند شده اند. امدادگران 85 نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به 482 نفر خدمات درمان سرپایی و 1888 نفر خدمات سلامت محور  ارایه شد.

ادامه دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در 7 استان" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در 7 استان"، کلیک کنید.