پایدارسازی آب شرب ۷ روستا در میاندوآب

پایدارسازی آب شرب ۷ روستا در میاندوآب

تازوما/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی از پایدارسازی آب شرب ۷ روستا در شهرستان میاندوآب با اتمام پروژه ساخت مخزن ۲۰۰ متر مکعبی تعدیل فشار آب مجتمع ۷ روستایی نوروزلو خبر داد.

محمد اشرفی با بیان اینکه احداث این مخزن از ضرورت‌ها در شهرستان میاندوآب به شمار می‌رود، اظهار کرد: با اجرا و اتمام مخزن تعدیل فشار آب در پروژه ۷ روستایی نوروزلو، دیگر شاهد پرت آب شرب ناشی از ترکیدگی خط انتقال بر اثر فشار آب نخواهیم بود.

وی گفت: با وارد مدار بهره‌برداری شدن این مخزن، نگهداری خط انتقال و توزیع شبکه آب در روستاهای تحت پوشش نیز راحت‌تر و باعث عمر طولانی آن خواهد شد.

به گزارش تازوما به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، اشرفی با اعلام اینکه برای احداث و بهره‌برداری از این مخزن ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: با وارد مدار شدن این مخزن مخزن، ۴۰۰ خانوار روستایی با ۱۱هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت در روستاهای نوروزلو، قشلاق نوروزلو، قاریاغدی، حیدرآباد، گل سلیمان آباد، علی یارکندی و نصیرکندی از آب شرب پایدار بهداشتی برخوردار شدند.

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایدارسازی آب شرب ۷ روستا در میاندوآب" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایدارسازی آب شرب ۷ روستا در میاندوآب"، کلیک کنید.