پارک «ورشو» در بروجرد ایجاد می شود – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

پارک «ورشو» در بروجرد ایجاد می شود - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تازوما، یحیی عیدی بیرانوند در سخنانی، اظهار داشت: پارک «ورشو» باهدف معرفی صنایع «ورشوسازی» بروجرد و جذب گردشگران در شهر ملی «ورشو» ایجاد می شود.

وی عنوان کرد: پارک «ورشو» با نصب المان هایی از صنایع «ورشوسازی» بروجرد تزیین و گردشگران در بروجرد که به عنوان شهر ملی «ورشو» در کشور است با صنایع «ورشو» آشنا خواهند شد.

شهردار بروجرد، گفت: به معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور پیشنهاد داده شده است که ساختمانی از خانه های تاریخی بروجرد طی تفاهم نامه ای به شهرداری واگذار شود تا نمایشگاه دایمی صنایع «ورشوسازی» برپا و همچنین آموزش و فروش در آن محل انجام شود.

عیدی بیرانوند، ادامه داد: همچنین پیشنهاداتی به معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای توسعه گردشگری در بخش بوم گردی هتل زاگرس بروجرد داده شده که توسعه گردشگری در این بخش را نیز شاهد باشیم.

وی افزود: بروجرد دارای 280 هکتار بافت تاریخی است و حدود 50 خانه تاریخی در این بافت وجود دارد که ظرفیت بالایی برای گردشگری است، خانه های تاریخی در صورت واگذاری به بخش خصوصی می توانند احیا و باعث توسعه گردشگری شهرستان شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پارک «ورشو» در بروجرد ایجاد می شود – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پارک «ورشو» در بروجرد ایجاد می شود – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.