همدانی: قلعه نویی نباید تمرکز خود را از دست دهد و باید صبورتر باشد/ هر چه تیم‌های دیگر پیشرفت کرده اند ما درجا زده ایم

همدانی: قلعه نویی نباید تمرکز خود را از دست دهد و باید صبورتر باشد هر چه تیم‌های دیگر پیشرفت کرده اند ما درجا زده ایم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ساختار فوتبال ما مشکل دارد و نباید تنها قلعه نویی را مورد انتقاد قرار داد.

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تازوما، در باره عملکرد کلی تیم ملی فوتبال کشورمان از زمان سرمربی شدن امیر قلعه نویی اظهار کرد: عملکرد تیم ملی در مجموع در این مدت رو به رشد بوده است. منکر مشکلات موجود در فوتبالمان نیستیم و قطعا خواهان بازی روان تر از تیم ملی و استفاده صحیح از تمام ظرفیت های موجود هستیم. در حال حاضر اتفاق خوبی در تیم ملی رخ داده است و همه اعضا به اتحاد و همدلی رسیده اند. ان شالله از نظر فنی روز به روز بهتر می شویم اما یادمان نرود که ساختار کلی فوتبال کشور مشکلاتی دارد که همیشه گریبان گیر است و باعث می شود خروجی دلخواه و مناسبی از فوتبال نبینیم.

 قلعه نویی نیز از بزرگان فوتبال کشور است

وی در پاسخ به این سوال که انتقادات از امیرقلعه نویی را چگونه می بیند و سرمربی تیم ملی باید چه واکشنی داشته باشد گفت: در هر زمینه ای کار کنید قطعا مخالفان و موافقان زیادی وجود دارد. مخالفت ها و انتقادها از تیم ملی نباید مغرضانه باشد. تیم ملی برای همه ما است. برای چند سال سرمربی خارجی آمد و با هر نتایجی این مقدار منتقد نداشتند. چه غلط و چه درست، امیر قلعه نویی درجایگاه سرمربی تیم ملی است. باید کم کم مشکلات حل شوند و اینکار یک شبه امکان پذیر نخواهد بود. امیر قلعه نویی نیز از بزرگان فوتبال کشور است و باید کمی صبورتر باشد و قرص و محکم به راه خود ادامه دهد. قلعه نویی نباید تمرکز خود را از دست بدهد و درگیر مسائل بیرونی شود. کم کم اتحاد و همدلی بیشتر می شود و با این همدلی، مشکلات اینچنینی جمع می شوند. باید همراه این انتقادات راهکاری نیز ارائه شود. نمی توان امیر قلعه نویی را سیکل قرار داد و تنها به او انتقاد کرد. دوستانی که می گویند قلعه نویی این کاره نیست پس خودشان این کاره هستند؟ رزومه امیر قلعه نویی گویای خیلی موارد است.

باید از تیم ملی حمایت کنیم

این پیشکسوت در پاسخ به این سوال که آیا یک گزارشگر می تواند در مسائل فنی تیم دخالت کند و آیا محمد سیانکی انتقادات درستی نسبت به تیم ملی داشته است یا خیر اظهار کرد: مشکلات در کل کشور وجود دارند. سیانکی مجری قابل احترامی است و حقوق و حرمت تمامی افراد باید حفظ شود.  سیانکی قطعا متوجه است که نباید از دایره کاری وظایف خود خارج شود. هرکس اگر کار خود را درست انجام دهد خیلی از مشکلات حل می شوند. باز تأکید می کنم که تیم ملی برای همه است و باید از قلعه نویی و کادر فنی او که همه ملی پوشان قدیمی ما هستند، حمایت کنیم تا بتوانیم مقابل حریفان خود بجنگیم. ایران مقابل ازبکستان بد بازی نکرد و توانست با 10 نفر با آنها مقابله کند. یادمان نرود که با ازبکستان 10 سال پیش بازی نکردیم. حتی کشور هایی مانند هندوستان، اندونزی و افغانستان هم دارند سرمایه گذاری می کنند. دیگر نمی توانیم به یکسری تیم ها در یک بازی 17 تا گل بزنیم. هرچه تیم ها پیشرفت کرده اند، ما درجا زده ایم. باید اول دید که چه مقدار سرمایه گذاری کرده ایم و از متخصصین استفاده کردیم و سپس به نتایج و موارد دیگر توجه کنیم.

 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همدانی: قلعه نویی نباید تمرکز خود را از دست دهد و باید صبورتر باشد/ هر چه تیم‌های دیگر پیشرفت کرده اند ما درجا زده ایم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همدانی: قلعه نویی نباید تمرکز خود را از دست دهد و باید صبورتر باشد/ هر چه تیم‌های دیگر پیشرفت کرده اند ما درجا زده ایم"، کلیک کنید.