هفته اول لیگ برتر| شمس آذر و استقلال دست خالی به رختکن رفتند

هفته اول لیگ برتر| شمس آذر و استقلال دست خالی به رختکن رفتند

تیم‌های استقلال و شمس آذر در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تازوما، تیم‌های شمس آذر و استقلال در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند و در انتهای نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند. 

داور: پیام حیدری 

اخطار: مهدی محمدی (شمس آذر) 

گل: ——

ترکیب شمس آذر: محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، هومن ربیع‌زاده، مهدی محمدی، علی آزادمنش، میلاد شیخ فخرالدینی، امیرمحمد نسایی، صادق آلبوصبیح ، امید علیپور، نوید کومار و مجتبی فخریان.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی.

دو تیم بازی را با احتیاط آغاز کردند و به شکلی بازی می‌کردند تا از اشتباه حریف فرصت خلق حمله ایجاد کنند. البته استقلال برای طراحی حمله با برنامه‌تر بود و در نتیجه موقعیت‌های بهتری به دست آورد اما گلی از خط دروازه‌ها نگذشت. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته اول لیگ برتر| شمس آذر و استقلال دست خالی به رختکن رفتند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته اول لیگ برتر| شمس آذر و استقلال دست خالی به رختکن رفتند"، کلیک کنید.