هدف‌گذاری دانشگاه آزاد شاهرود ارتباطات ملی بزرگ و جهانی با دانشگاه‌های دنیاست

سمیعی:

هدف‌گذاری دانشگاه آزاد شاهرود ارتباطات ملی بزرگ و جهانی با دانشگاه‌های دنیاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با بیان اینکه دو استاد این دانشگاه جزء دانشمندان دو درصد برتر جهان هستند، هدف‌گذاری دانشگاه را به‌سوی ارتباطات ملی بزرگ و جهانی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تازوما، حسینعلی سمیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در دیدار مصطفی محسن اللواتی مدیر خدمات اجتماعی و مشارکت دانشگاه صحار عمان با استقبال از نماینده دانشگاه صحار عمان، بر روابط دوجانبه بین دو دانشگاه تأکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود یکی از دانشگاه‌های بزرگ در سطح واحد‌های دانشگاهی کشور و دارای افتخارات ملی و جهانی است و این آمادگی را دارد تا در زمینه‌های علمی و پژوهشی همکاری‌های مؤثری را با مجامع علمی کشور عمان داشته باشد.

سمیعی با بیان اینکه دو استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود جزء دانشمندان دو درصد برتر جهان هستند، هدف‌گذاری این دانشگاه را به‌سوی ارتباطات ملی بزرگ و جهانی دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود افزود: از هیچ اقدامی برای پیشبرد اهداف روبه‌جلو در این دانشگاه دریغ نمی‌کنیم و خوشحال می‌شویم با کشور دوست و برادر عمان به‌خصوص دانشگاه صحار عمان پس از طی مراحل قانونی همکاری کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هدف‌گذاری دانشگاه آزاد شاهرود ارتباطات ملی بزرگ و جهانی با دانشگاه‌های دنیاست" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هدف‌گذاری دانشگاه آزاد شاهرود ارتباطات ملی بزرگ و جهانی با دانشگاه‌های دنیاست"، کلیک کنید.