نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره دو پرونده

نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره دو پرونده

سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی از رسیدگی به دو پرونده در دادگاه مطبوعات خبر داد.

به گزارش تازوما، اکبر نصراللهی دراین باره گفت: اتهام آقایان داوود محمدی  و حامد موسوی فرد مدیران مسیول هفته نامه مامن سیاسی  و مدیر مسیول پایگاه خبری نگرش امروز “نشر اکاذیب” بوده است.

وی افزود: در  شکایت مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان آمده است نگرش امروز با انتشار مطلبی با تیتر “خداحافظی قریب الوقوع مدیر عامل” موجب تشویش اذهان عمومی شده و ضرر به موقعیت اجتماعی ایشان شده است.

وی افزود: هیات منصفه بعد از شنیدن دفاعیات، داوود محمدی  را با اکثریت  آرا و آقای حامد موسوی فرد را به اتفاق آرا مجرم ندانستند.

نصراللهی در پایان گفت: رای دادگاه  رسیدگی به پرونده اتهام های مدیران مسیول هفته نامه مامن سیاسی  و مدیر مسیول پایگاه خبری نگرش امروز  که به ریاست قاضی کریمی در شعبه 9 دادگاه کیفری یک  برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره دو پرونده" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره دو پرونده"، کلیک کنید.