ناپایداری جوی در استان بوشهر افزایش می یابد/ احتمال بارش باران – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

ناپایداری جوی در استان بوشهر افزایش می یابد/ احتمال بارش باران - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار تازوما اظهار داشت: با توجه به نقشه های پیش بینی هواشناسی، طی امروز تا فردا ظهر غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد از پدیده های مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: با گذر امواج بارشی کم دامنه از روی استان بوشهر، از ظهر چهارشنبه تا ابتدای روز پنجشنبه افزایش ناپایداری ها و بارش پراکنده باران عمدتاً در نواحی شمالی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

وی گفت: از روز پنجشنبه تا اوایل هفته بعد، به سبب وزش باد شمال غربی، سواحل استان به ویژه سواحل مرکزی و جنوبی در برخی ساعات مواج و متلاطم خواهد بود و دمای هوا نیز از روز جمعه کاهش نسبی خواهد داشت.

محمدی یادآور شد: آسمان استان بوشهر در ساعت های آینده کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد پیش بینی می شود.

وی یادآور شد: جهت وزش باد متغیر، در مناطق شمالی غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 30 گاهی تا 40 کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی غالباً جنوب غربی تا شمال غربی، با سرعت 8 تا 28 گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی 120 سانتی متر و امروز در فراساحل شمالی گاهی 150 سانتی متر پیش بینی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ناپایداری جوی در استان بوشهر افزایش می یابد/ احتمال بارش باران – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ناپایداری جوی در استان بوشهر افزایش می یابد/ احتمال بارش باران – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.