موسوی: امیدوارم حضور نیان الکترونیک در لیگ والیبال ادامه دار باشد

موسوی: امیدوارم حضور نیان الکترونیک در لیگ والیبال ادامه دار باشد

تازوما/خراسان رضوی کاپیتان تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: امیدوارم تیم نیان الکترونیک و هواداران مشهدی در هفته های آتی پیروزی ها و نتایج خوبی کسب کنند تا شاهد حضور ادامه دار نیان و تیم های مشهد در لیگ برتر باشیم.

سید محمد موسوی در گفت وگو با تازوما، در خصوص پیروزی 3 بر صفر فولاد سیرجان برابر نیان الکترونیک مشهد اظهار کرد: پس از عملکرد نا امیدکننده و 2 شکست متوالی در هفته های گذشته، به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم تا مجددا استحکام تیمی فولاد بازگردد، چرا که مسابقات سخت و حساسی در هفته های آینده داریم و به این برد نیاز داشتیم.

وی افزود: توانستیم تمام نکاتی که کادر فنی عنوان کرده بود را در زمین مسابقه اجرا کنیم و خدا را شاکریم که توانستیم سه بر صفر پیروز شویم.

کاپیتان فولاد سیرجان گفت: 2 فصل در مشهد والیبال بازی کردم که جزو بهترین سال های والیبال من بوده است. بازی کردن در جو سالن مهران مشهد و کنار هواداران مشهدی برایم لذت بخش بود. خوشحالم که 2 سال انتخاب درست داشته ام و در مشهد بازی کردم.

موسوی ادامه داد: هر زمان که در مشهد بازی می کنم حس متفاوتی دارم. بابت پیروزی فولاد برابر نیان نیز خوشحالم. امیدوارم تیم نیان الکترونیک و هواداران مشهدی در آینده نتایج خوبی کسب کنند تا شاهد حضور ادامه دار نیان و تیم های مشهد در لیگ برتر باشیم، چون هواداران مشهدی حق دارند که تیم خوبی در لیگ برتر والیبال داشته باشند.  

وی عنوان کرد: سال گذشته نیز با وجود اینکه اولین تجربه تیم داری نیان الکترونیک در لیگ برتر محسوب می شد، همه چیز خوب و مرتب پیش رفت و مانند یک باشگاه حرفه ای کارها انجام شد و مشکل به خصوصی وجود نداشت.

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موسوی: امیدوارم حضور نیان الکترونیک در لیگ والیبال ادامه دار باشد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موسوی: امیدوارم حضور نیان الکترونیک در لیگ والیبال ادامه دار باشد"، کلیک کنید.