مشارکت در انتخابات فریاد رسای مردم درتجدید بیعت با آرمان شهدا است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

مشارکت در انتخابات فریاد رسای مردم درتجدید بیعت با آرمان شهدا است - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی ناصریان در گفت و گو با خبرنگار تازوما ضمن اشاره به روز حماسه هشتم تیرماه اظهار کرد: حماسه‌ی حضور در پای صندوق‌های رأی، فریاد رسای مردم در تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس شهداست.

وی ابراز کرد: در پهنه‌ی تاریخ، همواره مردمانی بوده اند که با اراده‌ای پولادین و عزمی راسخ، برای تعیین سرنوشت خویش به میدان آمده اند و در این میان، صندوق رأی، تجلی گاه این اراده و فریاد رسای خواسته‌های ملت‌ها بوده است.

امام جمعه موقت شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: انتخابات نه صرفاً یک رسم و تشریفات، بلکه تبلور مردم سالاری و تجلی قدرت بی بدیل مردم در رقم زدن آینده خویش است.

وی گفت: هر رأی، گامی در جهت ساختن جامعه‌ای آرمانی و هر حضور، نغمه‌ای در سرود حماسه‌ی سربلندی یک ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین ناصریان افزود: در سایه‌ی مشارکت فعال و آگاهانه مردم در انتخابات، مسیر پیشرفت و ترقی هموارتر خواهد شد و چراغ امید به سوی آینده‌ای پویا، روشن‌تر خواهد گشت.

وی ادامه داد: حضور مردم، تنها زمانی ارزشمند و اثربخش خواهد بود که با آگاهی و شناخت کامل از گزینه‌ها و با در نظر گرفتن مصالح جامعه و کشور صورت گیرد.

امام جمعه موقت آران و بیدگل گفت: بر هر فرد واجد شرایط رأی دادن، فرض است که با مطالعه دقیق برنامه‌ها و مواضع کاندیداها، فرد اصلح را برگزیند و با رأی خود، سهمی در رقم زدن سرنوشت خویش و میهن خویش ایفا کند.

وی تاکید کرد: بیایید با حضور پرشور و شعور خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر را خلق کرده و با انتخابی آگاهانه، آینده‌ای روشن برای خود، فرزندانمان و ایران سربلندمان رقم بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ناصریان با اشاره به اینکه هر رأی یک انتخاب و هر انتخاب یک سرنوشت است، ابراز داشت: رأی ما در روز جمعه، صدای رسای خواسته‌هایمان خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت در انتخابات فریاد رسای مردم درتجدید بیعت با آرمان شهدا است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت در انتخابات فریاد رسای مردم درتجدید بیعت با آرمان شهدا است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.