مدال آور پاراآسیایی: استاندار قول وام 200 میلیونی داد اما کسی پاسخگو نیست

مدال آور پاراآسیایی: استاندار قول وام 200 میلیونی داد اما کسی پاسخگو نیست

دارنده مدال برنز بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در پرتاب وزنه مدعی شد: بعد از بازگشت از بازی های پاراآسیایی، استاندار بوشهر قول پرداخت وام 200 میلیونی را به مدال آوران داده بود که با گذشت بیش از 3 ماه هیچ خبری از پرداخت وام نیست.

علی شمشیری در گفت وگو با تازوما، اظهار کرد: بعد از کسب مدال برنز بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در پرتاب وزنه، استاندار بوشهر به من و چند نفر از مدال آوران این استان قول داد که به خاطر مدال آوری مبلغ 200 میلیون تومان وام پرداخت خواهد کرد که متاسفانه با گذشت بیش از 3 ماه از این بازی ها هیچ اتفاقی رخ نداده و هر زمان که به استانداری برای دریافت وام مراجعه می کنم کسی پاسخگوی ما نیست.

وی یکی از مشکلات خود را نداشتن شغل مناسب عنوان کرد و افزود: با وجود این که قهرمان جهان در پرتاب دیسک نابینایان و کم بینایان و دارنده مدال برنز بازی های پاراآسیایی هانگژو چین هستم اما به هر ارگان و سازمانی در استان بوشهر برای کار مراجعه می کنم تنها وعده می دهند و هیچ خبری از استخدام نیست.

دارنده مدال برنز بازی های پاراآسیایی هانگژو چین خاطرنشان کرد: برای استخدام حتی به اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و نماینده شهرمان نیز مراجعه کرده ام اما هیچ اقدام خاصی برای اشتغال من صورت نگرفته، با وجود این که کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزش هستم اما بیکارم و واقعا نمی دانم برای ادامه ورزش حرفه ای از چه طریقی امرار معاش کنم.

شمشیری یکی از برنامه های خود را کسب سهمیه پارالمپیک پاریس عنوان کرد و افزود: برای آماده سازی خود جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که خرداد سال آینده زیر نظر نماینده IPC برگزار خواهد شد و آخرین فرصت برای کسب سهمیه ورودی بازی های پارالمپیک پاریس است، ماهیانه بیش از 20 میلیون تومان هزینه می کنم بدون این که از طرف فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک حمایت شوم، پدرم جانباز است و شرایط مالی خوبی نداریم که از عهده ی هزینه های من برآید، اما با این وجود و با تمام سختی ها خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک آماده می کنم.

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدال آور پاراآسیایی: استاندار قول وام 200 میلیونی داد اما کسی پاسخگو نیست" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدال آور پاراآسیایی: استاندار قول وام 200 میلیونی داد اما کسی پاسخگو نیست"، کلیک کنید.