محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تازوما، سردار جلیل موقوفه ای غروب چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه آمادگی کامل برای میزبانی از رییس جمهور در دو شهر شاهرود و سمنان وجود دارد، ابراز داشت: تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی در مسجد امام سمنان و ورزشگاه تختی شاهرود منظور شده است.

وی ضمن بیان اینکه تمامی مسیرهای منتهی به محل سخنرانی عمومی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی از ساعت 24 امشب مسدود می شود، افزود: از شهروندان شاهرود و سمنان درخواست داریم تا برای برقراری نظم و امنیت با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از شهروندان سمنانی و شاهرودی تقاضامند هستیم از پارک خودرو در مسیرها به طور جد خودداری کنند، ابراز داشت: برای برقراری امنیت خودروهای پارک شده به پارکینگ انتقال خواهند یافت.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه خیابان های اطراف محل قرار مردمی نیز تحت پوشش و کنترل قرار دارند، تصریح کرد: در راستای تامین امنیت با هر گونه موارد مشکوک برخورد می شود.

وی ضمن بیان اینکه پرواز هلی شات، ریز پرنده و هر گونه ابزار مشابه ممنوع است، افزود: عکاسان خبری و مستند سازان امکان استفاده از آن را در مراسم ندارند و در صورت مشاهده ضبط و با آن برخورد خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.