فرهنگ ترافیک برای دانش آموزان نهادینه شود – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

فرهنگ ترافیک برای دانش آموزان نهادینه شود - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تازوما، محمدرضا جلالی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان با بیان اینکه در آغاز پاییز زرین و فصل بازگشایی مدارس و مراکز علمی برای فرزندان عزیزمان فضایی شاداب و بانشاط و ایمن فراهم سازیم، اظهار کرد: تأمین ایمنی و حفظ جان شهروندان امری ضروری و لذا مواردی که در شورای ترافیک مصوب می‌شود لازم الاجرا است.

فرماندار شهرستان لنگرود کاهش تصادفات فوتی و جرحی را از مهمترین وظایف شورای ترافیک دانست و افزود: حفظ جان شهروندان و مهمانان از هر امری مهم‌تر و حتی ممانعت از وقوع یک تصادف نیز باید جدی گرفته شود.

جلالی با اشاره به این موضوع که همه تصادفات رخ داده صرفاً ناشی از نواقص جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی نیست، گفت: بخشی از آن به فرهنگ ضعیف برخی رانندگان و ناهنجاری‌های اجتماعی بر می‌گردد.

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه بهره گیری از ابزارها و روش‌های مختلف علمی، وضعیت ترافیک را می‌توان بهبود بخشید، ادامه داد: خوشبختانه آمار تصادفات در برخی موارد نسبت به سال گذشته بهبود یافته است.

جلالی در بخش دیگری از تلاش‌ها و اقدامات مؤثر بخشداران، دهیاران، شهرداران و اعضای شورای ترافیک شهرستان برای نیل به بهبود وضعیت ترافیک قدردانی کرد و گفت: با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس و مراکز علمی ضرورت فراهم کردن فضای شاداب و ایمن در محیط شهری و جنب مدارس و مراکز علمی لازم و ضروری است.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان و سرویس مدارس از اولویت‌های شورای ترافیک است، اضافه کرد: مهیا نمودن امکانات برای ایمن سازی راه‌ها و جاده‌ها و وسایل نقلیه مورد نیاز برای دانش‌آموزان مورد تأکید است لذا فرهنگ ترافیک نیز برای دانش آموزان نهادینه شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرهنگ ترافیک برای دانش آموزان نهادینه شود – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرهنگ ترافیک برای دانش آموزان نهادینه شود – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.