عزاداری سقایان چهارمحال و بختیاری برای سقای دشت کربلا

عزاداری سقایان چهارمحال و بختیاری برای سقای دشت کربلا

به گزارش خبرگزاری تازوما چهارمحال و بختیاری ،مهندس محمد کریمی گفت: کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری که افتخار سقایی مردم شریف استان را بر عهده دارند همزمان با شروع ماه محرم الحرام همه روزه مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان را برپا می کنند.

وی اظهار داشت: در طول دهه اول محرم همه روزه کارکنان شرکت آبفا با حضور در نمازخانه ستاد از ساعت ۶ صبح به مدت یک ساعت مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان را با شعار ” آزادگان عالم در خیمه حسین اند ” را برپا می نمایند.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به انجام وظیفه سقایت تاکید کرد: باید با اقتدا به سقای دشت کربلا که تا آخرین لحظه تلاش داشتند آب را به خیمه ها برسانند ما نیز این بزرگان را در نهضت خدمت رسانی و سقایی الگو و سرمشق خود قرار دهیم.

مهندس کریمی افزود: قرائت زیارت عاشورا ، مداحی ، نوحه سرایی ، سینه زنی و گستراندن سفره نذری حضرت اباعبدالله الحسین و کار های جنبی دیگر از جمله برنامه های هیئت نورالعباس علیه السلام شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در این ایام حزن و اندوه می باشد.

قابل ذکر است، همت برای سبقت در کار خیر و شوق وصف ناپذیر کارکنان شرکت آبفا برای مشارکت در برپایی مجالس اباعبدالله علیه السلام سبب شد کلیه همکاران بانی خیر شوند و اطعام این مراسم ها را هر روز یکی معاونت ها متقبل شوند لذا امیدواریم خداوند متعال به همه بانیان و دست اندر کاران خیر دنیا و آخرت عنایت فرماید.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عزاداری سقایان چهارمحال و بختیاری برای سقای دشت کربلا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عزاداری سقایان چهارمحال و بختیاری برای سقای دشت کربلا"، کلیک کنید.