ظرفیت مراکز اقامتی 3 شهر کردستان تکمیل شد

ظرفیت مراکز اقامتی 3 شهر کردستان تکمیل شد

تازوما/کردستان ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان از تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی شهرهای مریوان، بانه و سنندج خبر داد و از مسافران خواست که در سفر به این استان، شهرهای دیگر را به عنوان شهرهای مکمل سفر انتخاب کنند.

به گزارش تازوما، ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان اعلام کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی در شهرهای مریوان، بانه و سنندج، هموطنان می توانند در سفر به این استان، شهرهای دیگر را به عنوان شهرهای مکمل سفر انتخاب کنند.

مسافران می توانند به جای شهر بانه به شهرهای سقز و دیواندره سفر کرده و به جای شهر مریوان و سنندج نیز شهرهای قروه و دهگلان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.

حدود 6000 تخت در مراکز اقامتی استان کردستان از جمله هتل ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه های بوم گردی، اقامتگاه های سنتی و خانه مسافرها برای اسکان مسافران وجود دارد.

58 مرکز اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمان پذیر، 43 اقامتگاه بوم گردی، 130 رستوران و مجتمع بین راهی و 56 دفتر خدمات مسافرتی نیز در استان کردستان آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

از هم وطنانی که قصد سفر به استان کردستان را دارند درخواست می شود از مراکز رسمی و دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استفاده کنند.

پایان خبر تازوما 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ظرفیت مراکز اقامتی 3 شهر کردستان تکمیل شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ظرفیت مراکز اقامتی 3 شهر کردستان تکمیل شد"، کلیک کنید.