ضرورت ایجاد شهرک‌های صنفی در پایتخت/ ساماندهی بنکداران مواد غذایی مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران

ضرورت ایجاد شهرک‌های صنفی در پایتخت/ ساماندهی بنکداران مواد غذایی مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران

فرماندار تهران با تأکید بر اینکه کلانشهر تهران برای رفع خطرات احتمالی و رونق صنوف نیازمند کار جامع مبتنی بر مطالعات دقیق است، گفت: ضرورت ایجاد شهرک‌های صنفی بیش از هر زمان دیگر در کلان شهر تهران احساس می‌شود.

به گزارش تازوما، احمد قیومی در نهمین نشست کارگروه محلی ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهرستان تهران که با حضور سعید بشیری، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، قلی بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و دیگر اعضا کارگروه برگزار شد، با اشاره به اهمیت ساماندهی بنکداران مواد غذایی تهران واقع در مناطق ۱۱ و ۱۲ اظهار کرد: وقتی مسئله مشاغل تهران بررسی می‌شود منجر به راهکار صحیح شده و مسائل حل می‌شود.

قیومی گفت: طی یک برنامه زمان بندی شده، اقدامی ویژه برای بنکداران تهران در راستای بهبود کسب و کار و نیز ساماندهی این صنف، عملیاتی خواهد شد.

رئیس کارگروه ساماندهی مشاغل شهرستان تهران عنوان کرد: بازار تهران نیازمند به ساماندهی بیش از پیش دارد، با توجه به حوادث احتمالی مکان صنوف و نوع شغل و محصولاتی که در آنجا تولید و به فروش می‌رسانند لزوم ساماندهی این صنوف بیش از پیش ضروری است، برخی صنوف با مواد اولیه قابل اشتعال سر و کار دارند که باید محل آنها ایمن سازی باشد تا خطر احتمالی شکل نگیرد.

ساماندهی شهرک‌های صنعتی تهران با کمک اداره صمت

وی بیان کرد: در خصوص شهرک‌های صنعتی نیز از طریق اداره صمت گام‌های مؤثری در راستای ساماندهی برداشته شده، اما نگاه این است که با توجه به گستردگی جمعیت و خطرات مختلف می‌بایست موضوع آلایندگی هوا و غیره از طریق ایمن سازی کاهش یابد.

ضرورت ایجاد شهرک‌های صنفی در پایتخت

فرماندار تهران تصریح کرد: ضرورت ایجاد شهرک‌های صنفی بیش از هر زمان دیگر در کلان شهر تهران احساس می‌شود، صنعت دارای الزامات مختلفی است و الزامات صنوف کاملاً متمایز از صنعت است و این اقدام در راستای ایمن سازی و رونق بخشی به صنوف کلان شهر تهران در حال اجرا می‌باشد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، قیومی در پایان اظهار کرد: کلانشهر تهران نیازمند یک کار جامع و مبتنی بر مطالعات دقیق است تا ضمن هدایت صحیح و رفع خطرات احتمالی باعث رونق بخشی به صنوف و سهولت در رفت و آمد مردم شود.

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت ایجاد شهرک‌های صنفی در پایتخت/ ساماندهی بنکداران مواد غذایی مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت ایجاد شهرک‌های صنفی در پایتخت/ ساماندهی بنکداران مواد غذایی مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران"، کلیک کنید.