شهید رئیسی برای ملت ایران یک رئیس جمهور تراز است

شهید رئیسی برای ملت ایران یک رئیس جمهور تراز است

تازوما/اصفهان یک استاد و پژوهشگر تاریخ گفت: سید ابراهیم رئیسی برای ملت ایران یک تراز است. در روز انتخابات هرکس انتخاب شود باید توجه داشته‌ باشد که صندلی ریاست جمهوری جایگاه قبلی چه کسی بوده و آن شخص چه خدمات و ویژگی‌هایی داشته است. 

به گزارش تازوما از اصفهان، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت، شامگاه پنجشنبه ۷ تیرماه با حضور اقشار مختلف مردم در  سالن گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

حشمت الله قنبری، استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ، در این مراسم درباره دولت سیزدهم، گفت: دولت شهید رئیسی روی کار آمد تا سفره مردم را وسیع و تحریم‌ها را متوقف کند و عزت مردم ایران را به آنها برگرداند.

وی اظهار کرد: شهید رئیسی را تنها باید با خودش مقایسه کرد، چرا که مقایسه کردن او با شهید رجایی و شهید بهشتی قیاس درستی نیست. 

این پژوهشگر و استاد دانشگاه بیان کرد: شهید جمهور ایران، یک نسخه سعادتمند است. او در تاریخ ایران یک فصل اختصاصی را رقم زد و هرچه از صراحت و پاکدامنی برای یک مدیر مسلمان در جایگاه یک زمامدار لازم است را خدا به ایشان عطا کرده‌ بود.

وی افزود: سید ابراهیم رئیسی برای ملت ایران یک تراز است. در روز انتخابات هرکس انتخاب شود باید توجه داشته‌ باشد که صندلی ریاست جمهوری جایگاه قبلی چه کسی بوده و آن شخص چه خدمات و ویژگی‌هایی داشته است. 

قنبری بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری جنگ حق و باطل میان ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی و نظام مستکبر است. نظام مستکبر اکنون شکست خورده و ناراحت است و تنها یک نقطه دلگرمی دارد. آن نقطه این است که فردا انتخابات مطابق با میل و خواسته آنها شود. اما چنین اتفاقی نخواهد افتاد، چرا که مردم ایران به تبعیت از اعتقادات خود حماسه‌ای رقم خواهند زد و روی دوم سکه شهید رئیسی را در روز جمعه به جهانیان نشان خواهند داد. 

مداحی سید رضا نریمانی و سید رضا نبوی و همچنین تجدید میثاق با شهدا، از دیگر برنامه‌های چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش در گلستان شهدای اصفهان بود.

خبرنگار: مریم نقیان 

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید رئیسی برای ملت ایران یک رئیس جمهور تراز است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید رئیسی برای ملت ایران یک رئیس جمهور تراز است"، کلیک کنید.