شغل، بیمه و مسکن ورزشکاران نیازمند نگاه ویژه رییس جمهور  

شغل، بیمه و مسکن ورزشکاران نیازمند نگاه ویژه رییس جمهور  

تازوما/اصفهان قهرمان ملی پوش پارادوومیدانی گفت: رییس جمهور آینده برنامه صحیحی برای مسکن ما قهرمانان در نظر بگیرند، چرا که قهرمانان سربازان کشور هستند و برای ایران عزیز می جنگند تا افتخارآفرین باشند. آن ها از دولت جدید نیز انتظار عملی کردن برنامه ها را دارند.

علیرضا مختاری در گفت وگو با تازوما با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، به بیان مطالبه جامعه ورزشی از رییس جمهور آینده پرداخت و اظهار کرد: انتظار من از رییس جمهور آینده فراهم کردن شغل، مسکن و بیمه ورزشکاران قهرمان است که باید نگاه ویژه ای نسبت به آن داشته باشند و فقط در حد صحبت کردن و شعار نباشد.

وی افزود: چند ماه از مسابقات پارا المپیک توکیو گذشته و من تنها مدال آور پارا المپیکی استان اصفهان بودم. حقوق و پاداش ناچیز ما بعد از چندماه پرداخت شد. امیدوارم رییس جمهور آینده برنامه صحیحی برای مسکن ما قهرمانان در نظر بگیرند، چرا که قهرمانان سربازان کشورهستند و برای ایران عزیز می جنگند تا افتخارآفرین باشند. آن ها از دولت نیز انتظار عملی کردن برنامه ها را دارند.  

این بازیکن مدال آور ادامه داد: من بعد از برگشت از مسابقات جهانی کوبه ژاپن، تمرینات سخت خود را برای مسابقات پیش رو در دو نوبت صبح و بعد از ظهر شروع کردم و اکنون فقظ 80 روز دیگر تا پاراالمپیک فاصله است. 

مختاری درباره بازی های مهم پیش رو، توضیح داد: پاراالمپیک پاریس در پیش است. سال گذشته در مسابقات جهانی  پاریس 2023 علاوه بر کسب سهمیه در مسابقات آسیایی  هانگژو رکورد خوبی را ثبت کردم. امسال در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی شهر کوبه ژاپن به مدال برنز به دست پیدا کردم و در حال حاضرآماده رنکینگ سوم مسابقات جهانی و المپیک پاریس می شوم. 

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شغل، بیمه و مسکن ورزشکاران نیازمند نگاه ویژه رییس جمهور  " هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شغل، بیمه و مسکن ورزشکاران نیازمند نگاه ویژه رییس جمهور  "، کلیک کنید.