زمان بندی پخش مناظرات انتخاباتی گیلان از سیمای باران در 6 اسفند

زمان بندی پخش مناظرات انتخاباتی گیلان از سیمای باران در 6 اسفند

تازوما/گیلان جدول پخش برنامه های تبلیغات تلویزیونی و مناظره نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 6 اسفندماه در استان گیلان اعلام شد.

با توجه به اهمیت پخش مناظره و تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از شبکه استانی باران، برنامه های تبلیغاتی نامزدها از صدا و سیمای مرکز گیلان در حال پخش است.

ویژه برنامه های تبلیغات نامزدهای انتخابات در راستای تحقق عدالت رسانه ای تهیه شده و در حال پخش است تا مردم شناخت بهتری نسبت به نامزدها کسب کنند. گیلان با 11 حوزه انتخابیه، 13 کرسی در مجلس شورای اسلامی و 4 کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

جدول پخش برنامه های تبلیغات تلویزیونی و مناظره نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان را می توانید از اینجا دریافت کنید.

شبکه های محلی انتخابات گیلان روی فرکانس های 28، 31، 32، 39، 42، 45، 46، 60 به نام های زیر قابل دریافت است:

حوزه انتخابیه آستارا ENTEKHAB162

حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه ENTEKHAB163

حوزه انتخابیه بندرانزلی ENTEKHAB164

حوزه انتخابیه رشت و خمام ENTEKHAB165

حوزه انتخابیه رودبار ENTEKHAB166

حوزه انتخابیه رودسر و املش ENTEKHAB167

حوزه انتخابیه صومعه سرا ENTEKHAB168   

حوزه انتخابیه تالش ENTEKHAB169

حوزه انتخابیه رضوانشهر و ماسال ENTEKHAB170

حوزه انتخابیه فومن و شفت ENTEKHAB171

حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل و لنگرود ENTEKHAB172

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمان بندی پخش مناظرات انتخاباتی گیلان از سیمای باران در 6 اسفند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمان بندی پخش مناظرات انتخاباتی گیلان از سیمای باران در 6 اسفند"، کلیک کنید.