روزانه 10 تن پسماند عفونی در مازندران تولید می شود – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

روزانه 10 تن پسماند عفونی در مازندران تولید می شود - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تازوما، عطاالله کاویان بعدازظهر شنبه در جلسه کمیته فنی مدیریت پسماند استان به پهنه بندی مدیریت پسماند اشاره و اضافه کرد: بخش مهمی از پسماندهای استان را پزشکی و عفونی تشکیل می دهند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته های تخصصی و فنی مدیریت پسماند داستان به چهار بخش عادی شهری روستایی و عفونی تقسیم می شود.

وی با عنوان اینکه در مجموع در دولت سیزدهم سه هزار و 120 مورد پایش از مراکز مختلف در تمامی شهرها صورت گرفت، افزود: 106 فقره پایش استانی نیز از سوی همکاران استان از مراکز پسماند صورت گرفت.

کاویان با اظهار اینکه سه هزار و 400 تن میزان تولید پسماند در استان است، گفت: این در حالی که در زمینه پسماند عفونی هیچ آماری نداشتیم اکنون حدود 10 تن زباله عفونی و پزشکی تولید می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران میزان تولید پسماند صنعتی و ویژه را 6.3 تن بیان کرد و گفت: روزانه دو هزار و 269 تن انواع پسماند کشاورزی در استان تولید می شود.

وی ضایعات چوب را از جمله پسماند بیان کرد و گفت: در دولت سیزدهم 8 کارگروه ملی در سطح سازمان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه مطالبه گری مردم در حوزه پسماند بیشتر از گذشته شده است گفت: حدود سه هزار و 240 تن زباله در روز به مراکز پردازش وارد می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روزانه 10 تن پسماند عفونی در مازندران تولید می شود – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روزانه 10 تن پسماند عفونی در مازندران تولید می شود – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.