رفع موانع دادرسی ها در برنامه سفر رییس قوه قضاییه به استان است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

رفع موانع دادرسی ها در برنامه سفر رییس قوه قضاییه به استان است - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تازوما، محبوب افراسیاب افزود: اولویت اول این سفر دیدار با کارکنان قضایی و سرکشی به شعبه ها و بررسی پرونده های مهم قضایی است.

افراسیاب افزود: نظارت بر روند دادرسی در استان، بررسی کمبودهای ساختمانی، همچنین راه اندازی و افتتاح مجتمع قضایی در مرکز استان، کمک به سیستم سخت افزاری و نرم افزاری برای دادرسی الکترونیک، کمک به رفع موانع دادرسی از دیگر برنامه های رییس قوه قضاییه است.

وی ابراز داشت: معاونان رییس قوه قضاییه در همه شعب قضایی استان حضور پیدا خواهند کرد و از نزدیک مشکلات دادگاه ها و دادسراها را رصد و پیگیری خواهند کرد.

رییس کل دادگستری استان گفت: پس از ارزیابی و حضور در حوزه های قضایی، جلسه شورای قضایی استان با ریاست رییس قوه قضاییه برگزار خواهد شد.

افراسیاب با بیان اینکه این سفر یک روزه است، ادامه داد: برگزاری جلسه شورای اداری و حضور در کنگره شهدای مردمی از برنامه های فردا خواهد بود و دیدار با دانشجویان، صنعت گران، کشاورزان و دامداران با هدف بررسی و رفع مشکلات آنها انجام خواهد شد.

افراسیاب گفت: معاون اول قوه قضاییه هم در ساختمان دولت با مردم به صورت حضوری دیدار خواهد داشت و معاونان در همه شهرستان های استان حضور پیدا می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رفع موانع دادرسی ها در برنامه سفر رییس قوه قضاییه به استان است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رفع موانع دادرسی ها در برنامه سفر رییس قوه قضاییه به استان است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.