دستگیری خواهران کیف زن غیربومی در قم با ۱۷۵ گوشی – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

دستگیری خواهران کیف زن غیربومی در قم با ۱۷۵ گوشی - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تازوما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب در گفت و گویی اظهار داشت: سه خواهر سارق غیربومی که در مناسبت‌های ملی و مذهبی، اعیاد و راهپیمایی ۲۲ بهمن گوشی سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

وی افزود: این متهمان با صدور دستور و نیابت قضایی دادیار شعبه ۱۵ دادسرای قم توسط ضابطان قضایی دستگیر شدند و از متهمان تعدادی گوشی سرقتی کشف شد و به سرقت‌های خود نیز اعتراف کردند.

دادستان عمومی و انقلاب قم بیان کرد: این باند خانوادگی در نزدیکی جمکران منزلی را برای سکونت به مدت چند روز در ایام خاص کرایه کرده بودند و در آیین های مختلف با سوءاستفاده از ازدحام جمعیت در ایستگاه صلواتی، صف نذری، اطراف حرم، داخل اتوبوس و مکان‌های شلوغ در مناسبت‌هایی نظیر نیمه شعبان، میلاد حضرت زینب (س)، ۲۲ بهمن و سایر ایام ملی مذهبی اقدام به جیب بری و سرقت گوشی تلفن همراه مردم به خصوص خانم ها می‌کردند.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که بیشتر جیب‌برها از شیوه ایجاد حواس پرتی، تنه زدن و ازدحام و شلوغی جمعیت استفاده می‌کنند، ضروری است شهروندان در خصوص رعایت نکات ایمنی و مراقبت از اموال و اشیاء قیمتی خود در اماکن عمومی اهتمام لازم را به عمل آورند.

به گفته غریب، بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های سراسری، سارقان پس از محکومیت از هیچ‌گونه تخفیفات قانونی بهره‌مند نخواهند بود.

پایان خبر تازوما /

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری خواهران کیف زن غیربومی در قم با ۱۷۵ گوشی – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری خواهران کیف زن غیربومی در قم با ۱۷۵ گوشی – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.