دستگیری اعضای باند 4نفره سارقان به عنف در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری تازوما از قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یکی از واحدهای تولیدی فعال در زمینه فرآوری کشمش در شهر شال، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بویین زهرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نگهبان شرکت در اظهارات خود به ورود سارقان و ضرب و جرح توسط آن ها اشاره کرده بود، افزود: سارقان پس از ضرب و جرح نگهبان مقادیر قابل توجهی کشمش، تجهیزات و لوازم شرکت را به سرقت برده بودند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران در بررسی های تخصصی از محل وقوع سرقت سرنخ های از دست داشتن 2 نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار بدست آورده و با هماهنگی قضایی فعالیت های آن ها را تحت نظر گرفتند.

سرهنگ عبدالمالکی ادامه داد: هر 2 متهم در حالی که قصد فروش 500 کیلو از کشمش های سرقتی را داشتند در اقدامی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همدستی 2 عضو دیگر باند اعتراف کرده اند، خاطرنشان کرد: 2 سارق دیگر در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده و حدود هزار 430 کیلو گرم کشمش و بخش قابل توجهی از اقلام سرقتی در مخفیگاه آن ها کشف شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری اعضای باند 4نفره سارقان به عنف در بویین زهرا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری اعضای باند 4نفره سارقان به عنف در بویین زهرا"، کلیک کنید.