دستور رییس جمهور برای حمایت از فعالین فضای مجازی

دستور رییس جمهور برای حمایت از فعالین فضای مجازی

رییس جمهور به معاون علمی و فناوری خود ماموریت داد تا با تشکیل کارگروهی ویژه، برنامه ها و راهکارهای لازم برای تقویت سرمایه انسانی در حوزه فضای مجازی را تدوین و جهت بررسی و تصویب به شورای عالی فضای مجازی ارایه کند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری تازوما، صد و یکمین جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر امروز شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی برگزار شد. 

  در این جلسه معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با توجه به اهمیت سرمایه انسانی به عنوان مهم ترین عنصر رشد و شکوفایی در حوزه فضای مجازی، گزارشی تفصیلی درباره ظرفیت های سرمایه انسانی در حوزه های آموزش و پژوهش، کسب وکارهای دیجیتال، فعالیت های اقتصادی و ایرانیان خارج از کشور ارایه کرد. 

در ادامه این جلسه رییس جمهور پس از شنیدن گزارش ها و نقطه نظرات و دیدگاه های اعضای شورای عالی فضای مجازی، با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه جدی به فعالین این حوزه به معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ماموریت داد تا با تشکیل کارگروهی ویژه، با همکاری سایر دستگاه ها و با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در کشور برنامه ها و راهکارهای لازم برای تقویت سرمایه انسانی از جمله ایجاد مشوق های لازم و برطرف کردن موانع پیشروی فعالین حوزه فضای مجازی را تدوین و جهت بررسی و تصویب به شورای عالی فضای مجازی ارایه کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستور رییس جمهور برای حمایت از فعالین فضای مجازی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستور رییس جمهور برای حمایت از فعالین فضای مجازی"، کلیک کنید.