دانشگاه آزاد شیراز سومین همایش ملی جامعه، حکمت و حکمرانی را برگزار می کند

دانشگاه آزاد شیراز سومین همایش ملی جامعه، حکمت و حکمرانی را برگزار می کند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز از برگزاری سومین همایش ملی جامعه، حکمت و حکمرانی توسط این دانشگاه خبر داد.

علیرضا بیابان نورد، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تازوما از برگزاری سومین همایش ملی جامعه، حکمت و حکمرانی توسط این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این همایش توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری واحد شیراز در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد و مهلت ارسال مقالات به این همایش تا پایان فروردین ماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه سومین دوره از همایش ملی جامعه، حکمت و حکمرانی با هدف بررسی علمی سیاست، حکمرانی و اندیشه های سیاسی و رابطه آن با حکمت و حکمرانی برگزار می شود، افزود: بهره مندی از اندیشه اندیشمندان، استادان دانشگاهی و مشارکت آنان در تربیت جوامع، امری بی سابقه نیست و بررسی بسیاری از نظرات در حوزه تربیت، حکمت،  فلسفه و سایر حوزه های دانشی، نشانگر اثرگذاری گسترده این اندیشه ها در زندگی و احوالات جوامع مختلف است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز توضیح داد: برگزاری کنفرانس های متعدد در دنیا و برخی کنفرانس ها در کشور، همواره بستری را فراهم آورده که نشان از اهمیت مباحثی از جمله بررسی تعلیم و تربیت، آراء تربیتی مختلف، بررسی و نقد شیوه های قدیمی تفکر درباره ساختار، شکل، قدرت سازمان ها، مسایل فراروی مدیران دولتی، فناوری نوین و تعلیم و تربیت حکمی و.. دارد.

دانشگاه آزاد شیراز سومین همایش ملی جامعه، حکمت و حکمرانی را برگزار می کند

بیابان نورد بیان کرد: همایش «جامعه، حکمت و حکمرانی» تلاش دارد مسایل مختلف جامعه را در ساخت های حکمت و فلسفه و حکمرانی مورد توجه قرار دهد و بستری فراهم سازد تا همه زمینه های نظری و کاربردی حکمرانی از نگاه صاحب نظران، استادان و دانش پژوهان علوم مختلف مورد بحث قرار گیرند و زمینه ارایه پیشنهاد های کاربردی متناسب با شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور ایجاد شود.

وی عنوان کرد: بهره گیری از ظرفیت متخصصان و صاحب نظران ذی ربط در حوزه های مختلف از اهداف عالیه برگزاری این مجموعه همایش بوده که نظر به اهداف مورد نظر، برگزاری «همایش ملی جامعه، حکمت و حکمرانی» در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز قرارگرفته است.مقالات برگزیده همایش با داوری در فصلنامه های علمی «جامعه و سیاست» ،«مهدویت و جامعه مطلوب»، «مطالعات سیاسی گام دوم انقلاب» منتشر خواهد شد.

این مقام مسیول مقالات پذیرفته شده در این همایش را دارای امتیاز برای دانشجویان دکتری برشمرد و گفت: علاوه بر امتیازاتی که این همایش برای استادان و اعضای هیات علمی دارد، برای دانشجویان دکتری نیز پذیرش مقاله در این همایش دارای نیم نمره، برای کسب حد نصاب شرکت در جلسه پیش دفاع متمرکز است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه آزاد شیراز سومین همایش ملی جامعه، حکمت و حکمرانی را برگزار می کند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه آزاد شیراز سومین همایش ملی جامعه، حکمت و حکمرانی را برگزار می کند"، کلیک کنید.