جشن تکلیف برای840 دختر تحت حمایت در گلستان برگزار می شود – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

جشن تکلیف برای840 دختر تحت حمایت در گلستان برگزار می شود - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

عیسی بابایی در گفت وگو با خبرنگار تازوما اظهار کرد: یکی از سه رویکرد اصلی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و تربیتی خانواده های تحت حمایت به ویژه قشر کودک و نوجوان است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی فرهنگی و تربیتی دختران 9 ساله خانواده های تحت حمایت طرح «دختر ماه» با هم افزایی آستان قدس رضوی همزمان با سراسر کشور در استان گلستان در حال اجرا است که این طرح از ابتدای ماه شعبان آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با اشاره به توزیع 840 بسته جشن تکلیف بین دختران تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان، گفت: خادمیاران آستان قدس رضوی با هماهنگی کارکنان این نهاد بسته های معنوی جشن تکلیف را به منازل مددجویان برده و تقدیم دختران نو مکلف تحت حمایت می کنند.

بابایی اعلام کرد: آیین اختتامیه این پویش معنوی با حضور هنرمندان و مسوولان کشوری در روز پنج شنبه 17 اسفند ماه با عنوان فرشته های وحدت برای 313 نفر از این دخترانی که اهل تشیع و تسنن هستند و به سن تکلیف رسیده اند برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جامعه هدف این نهاد در این طرح، اظهار کرد: پس از تحویل این بسته ها به صورت خانه به خانه و همچنین آیین اختتامیه این پویش معنوی، از طریق دفتر بنیاد کرامت رضوی با این مددجویان به صورت مکرر و تلفنی ارتباط برقرار شده و مسایل شرعی و دینی این دختران اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشن تکلیف برای840 دختر تحت حمایت در گلستان برگزار می شود – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشن تکلیف برای840 دختر تحت حمایت در گلستان برگزار می شود – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.