تنش آبی گریبان‌گیر مردم لردگان – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

تنش آبی گریبان‌گیر مردم لردگان - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

سید روح الله موسوی در گفتگو با خبرنگار تازوما، اظهار کرد: بنده زبان گویای مردم هستم، مردم این حوزه انتخابیه مطالباتی از بنده به‌عنوان خادم خودشان دارند که باید پیگیر مطالبات مردم شریف حوزه انتخابیه باشم، این مطالبات باید محقق شوند و مردم باید در کف میدان آنها را لمس کنند و ببینند.

موسوی تصریح کرد: اولویت‌های مطالبات مردم بدین شرح می‌باشد، مهمترین مشکل و معضل محورهای مواصلاتی لردگان با دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها می‌باشد، این جاده‌ها با حجم بسیار زیاد ترافیکی نیاز به توسعه و چهار بانده شدن دارند، که بنده تشکر می‌کنم که تحرکاتی در این رابطه صورت گرفته اما همچنان جای کار دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطالبه بعدی مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد موضوع بهداشت و درمان است که در تمامی جلسات این مطالبه را مطرح کردم و واقعاً وضعیت بهداشت و درمان اینجا وضعیت تأسف باری دارد و جا دارد این مشکلات مرتفع شود.

نماینده مردم سه دهستان با اشاره به مشکلات بیمارستان شهدا لردگان اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان شهدا لردگان که پاسخگوی این حجم از مراجعه کننده از سه شهرستان و حتی دیگر شهرستان‌ها و مسافران اطراف را ندارد و می‌طلبد این امر محقق شود و طرح توسعه بیمارستان در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: سومین مطالبه مهم مردم این منطقه تنش آبی است که گریبان گیر مردم شده و با وجود آب‌های سطحی و زیر سطحی در شهرستان لردگان همچنان این منطقه و بخصوص شهر لردگان دچار تنش آبی می‌باشد.

موسوی گفت: اگر پروژه آب چشمه سفید به سرانجام برسد مشکل آب شهرستان خانمیرزا و نیمی از مردم شهرستان لردگان حل خواهد شد و از تنش آبی خارج می‌شوند.

وی در پایان گفت: یکی از گلایه‌های مردم جنوب استان که همیشه در خط انقلاب بودند تبعیض نسبت به مردم و کمتر دیده شدن این مردم نسبت به دیگر شهرستان‌ها می‌باشد که دارای مشکلات بسیاری در زمینه‌های مختلف اعم از بهداشت، ورزش، آموزش و…. می‌باشد و این مطالبه از زبان خود مردم این منطقه بیان می‌شود و بنده آن را به شما انتقال می‌دهم که امیدواریم این مطالبات حل شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تنش آبی گریبان‌گیر مردم لردگان – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تنش آبی گریبان‌گیر مردم لردگان – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.