تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه ای دارد؟

تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه ای دارد؟

معاون امور مدارس سمای استان تهران بر ضرورت تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تازوما، آیین تکریم و معارفه مدیران کل امور مدارس سمای رودهن با حضور فریده دوکانه ای فرد، رییس و اعضای هییت رییسه، رسول اسکندری معاون امور مدارس سمای استان تهران، حجت الاسلام محمد نصیری، راهبر فرهنگی امور مدارس سما استان تهران، علیرضا سرمدی مدیر اداری مدارس سمای استان تهران، مدیران و کارکنان سمای واحد رودهن در سالن کنفرانس پروفسور حسابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار و معصومه باغبان به عنوان مدیرکل امور مدارس سمای رودهن معرفی و از تلاش های کوروش حنیفی قدردانی شد.

معاون امور مدارس سمای استان تهران در این مراسم گفت: جابجایی در پست های اداری و مسیولیت های اجرایی موجب رشد و شکوفایی سازمان ها می شود و یک امر طبیعی است.

رسول اسکندری افزود: ما در کشور 3 میلیون دانشجو داریم و از این تعداد یک میلیون و 300 هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند، اما در بخش دانش آموزی 18 میلیون دانش آموز داریم که از این میزان 150 هزار نفر در مدارس سما مشغول به تحصیلند.

وی خاطرنشان کرد: مدارس سما علاوه بر رسالت آموزشی اگر خوب اداره شوند می توانند برای دانشگاه مفید باشند و توسعه مدارس سما توسعه دانشگاه را در پی دارد.

تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه ای دارد؟

معاون امور مدارس سمای استان تهران افزود: مجموعه مدارس سما باید به نحوی اداره شوند که هنگام ثبت نام انتخاب اول خانواده ها باشند.

اسکندری با اشاره به رشد کمّی و کیفی مدارس و تعامل مثبت دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما در تمامی حوزه ها تاکید کرد: برقراری تعامل و ارتباط تنگاتنگ بین دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما از اهداف مهم دانشگاه است.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با داشتن 25 عضو هییت علمی تمام وقت رشته علوم تربیتی دارای ظرفیت فوق العاده ای برای توسعه امور تربیتی دانش آموزان است.

به گزارش تازوما، در این مراسم، کوروش حنیفی به عنوان رییس اداره کارگزینی و رفاه کارکنان و ملیحه عبداللهی به عنوان رییس اداره حقوق و دستمزد معرفی شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه ای دارد؟" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه ای دارد؟"، کلیک کنید.